Camping Saturraran

2 reviews over Camping Saturraran in het Nederlands

Basic camping, (on)gunstig gelegen

Maarten
3-8-2015

Camping Saturraran is een no-nonsense camping. Douches en toiletten zijn in orde, er is een bar die de hele dag geopend is en waar de hele dag door vers afgebakken stokbrood en eenvoudige gerechtjes te verkrijgen zijn.

De ligging is (on)gunstig: de camping ligt op loopafstand van het prachtige strand van Saturraran. Ook loop je in een kwartiertje naar het vissersplaatsje Ondarroa. Naar een grote supermarkt (Dia) kun je ook in een paar minuten lopen. Dat is dus allemaal gunstig. Het ongunstige is, dat de camping aan een doorgaande weg ligt. Je hoort dag en nacht auto's en vrachtverkeer. Dat went, maar je moet het wel weten.

oui mais ...

la mouette
14-8-2011

le problème majeur du camping est qu'il est situé près de la nationale, donc le bruit des voitures peut être gênant, par contre, il est a quelques pas d'une plage très agréable à ne pas rater en marée basse, le paysage est magnifique. Le tarif est classique, les sanitaires sont plutôt propres. il y a un bar peut avenant d'un premier abord, mais les encas sont à découvrir... sans oublier le resto entre la plage et le camping où l'on peut déguster un très bon poulet rôti pour deux pers à seulement 9 € ! un supermarché "Dia" est accessible à pied en 5 min.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saturraran in Mutriku, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saturraran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Saturraran scoort een 7.2 uit 10 op basis van 2 reviews.