Hotel Zubieta

Kleine hotelsWeer vandaag27°16°
Hotel Zubieta

We hebben een aantal aanbieders voor Zubieta voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Zubieta in het Nederlands

mooi maar duur

Filip Cordenier
1-9-2011

wij waren een tweetal maal in dat hotel. Het is een verbouwde schuur van een kasteel, met behoud van alle typische oude stenen en balken. De kamers waren in oud Baskische stijl ingericht, mooi en ruim. Het terras wordtin het weekend bezocht door de lokale bevolking, wat toch veel zegt over de kwaliteit. Eén nadeel: het was nogal prijzig. Het hotel ligt aan de rand van het dorp, met prachtige kleine steegjes en typische vissershaven. Mooi strand met veel kleine caféétjes waar je een 'zurito' wijn of bier kan drinken (kleine hoeveelheid zodat je van bar naar bar kan gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zubieta in Lekeitio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zubieta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.