We hebben een aantal aanbieders voor Lekeitio voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lekeitio voor je op een rij gezet:

Reviews over Lekeitio

Gezellig dorp en strand en haventje.

Henk
    18-8-2016

In Lekeithio is het erg gezellig. Vooral in de weekeinden als ook de locale bevolking op het strand en de pintcho af komt. Het strand is niet overvol en voldoende horeca maar geen voorzieningen als strandbedden etc. Er is een grote parkeerplaats maar zeker in de weekeinden niet groot genoeg. Er zijn gezellige bars in een gemoedelijke sfeer waar ook veel gezinnen met (kleine) kinderen hun vertier zoeken. Rond 20.30 gaan de restaurants open en is er volop keuze voor een diner. Er is een toeristisch informatiepunt waar men erg behulpzaam is en bijvoorbeeld ook wandelroutes beschikbaar zijn.

Lekeitio scoort een 7,9 uit 10, op basis van 5 reviews