Pais Vasco (Baskenland)

Bestemmingen in Pais Vasco (Baskenland)

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Pais Vasco (Baskenland) met kinderopvang

Reviews over accommodaties in Pais Vasco (Baskenland)

Prima keuze

Henrich,
    29-7-2017

Op steenworp afstand van Guggenheim museum en vlakbij groot winkelcentrum. langs het water loop je in een klein half uur naar Casco Viejo. Wij verbleven in de suite op de bovenste verdieping. Prima kamer, ruim, goede douche en dubbele wastafel. Diverse restaurants en een bakker vlakbij.

Heel ruim , gezellig,en mooi ingericht

Dymph en Wim Melten,
    6-5-2017

Het ontbijt. De koffie na het diner

Een fantastische week gehad in Hotel Gran Bilbao.

Jos H,
    18-4-2017

De grote hotelkamers; veel liften; goed ontbijt met Nespresso koffiemachine met koffiekeuze.

Het hotel ligt wat uit het centrum, maar er stoppen twee bussen voor de deur. OV-kaart in het hotel aan te schaffen.

Nieuw hotel een beetje ver van het centrum

Imke Molenhuis,
    7-1-2017

Dit hotel ligt aan de rivier. Dat gaf een mooi uitzicht. Naar de bezienswaardigheden, zoals Guggenheim museum was het wel een stukje lopen, maar er gingen ook bussen en de metro.

De kamers waren Lux en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

top hotel

Jan,
    29-10-2015

Het hotel is prima gelegen tegenover het Guggenhei museum. Bij aankomst is het wat zoeken maar een vriendelijke medewerker neemt je bagage uit de koffer en parkeert je wagen in een garage. Het hotel heeft een vijf sterren service maar is zeer betaalbaar. Wij hebben 1 avonden in de buurt gaan eten maar het menu op het dakterras was niet veel duurder maar veel lekkerder dan in de restaurants die we in de buurt bezochten. Het ontbijt is op het dakterras en zelden mooier uitzicht gehad aan d eontbijttafel (zie fotos). Echt een aanrader dit hotel !