Camping Itxaspe

Camping Itxaspe
8,1

Omschrijving
In Baskenland ligt Camping Itxaspe met uitzicht op de kustlijn. Het is een rustige camping met niet al te grote plekken dus je zit dicht op de buren. Er is geen animatie, maar wel een sportveld en een zwembad. Net buiten de camping zit een restaurant. Wissel een bezoek aan steden als Bilbao en San Sebastian af met een dagje strand.
Laatste review

Mooie ligging

Peter&Charlotte van Tol,
7-9-2018

Een hele vriendelijke ontvangst door aardige jongeman (naam vergeten....Baskische voornaam > G......?). We kregen een plaats met een mooi uitzicht op de omgeving. Plekken met stroom en water, lang genoeg voor onze camper -770-, de breedte was aan de magere kant. Op advies van G.....? een mooie wandeling langs de kust gemaakt, wel steil hier en daar!! Het zwembad is heel mooi gelegen, het uitzicht blijft fascineren. Voorzieningen zijn OK en alles wordt keurig schoongehouden. Met Acsi betaalden we €19,- per nacht. Uitstekende stek op een reis langs de Spaanse noordkust.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant

53 reviews over Camping Itxaspe in het Nederlands

Mooie ligging

Peter&Charlotte van Tol,
7-9-2018

Prettig ontvangst en aardige mensen.

Familie de Wit,
21-8-2018

We hadden een mooie plek met fantastisch uitzicht op de cliff.

Mooi schoon sanitair.

Super!

Gerbert Greven,
21-8-2018

Hele fijne camping! Relatief kleine plek, op te lossen door auto buiten de camping te parkeren. Prachtig uitzicht en werkelijk hele aardige mensen. Zwembadje fijn om af te koelen, fijn wandelen vanaf de camping, het surfen in Deba was tof. Alleen zou het restaurant een metamorfose mogen krijgen, nu meer een veredelde snackbar met een fijn terras. Onze kinderen (12 en 15 jaar) hebben het enorm gezellig gehad met andere pubers, ook altijd leuk.

Mooie plek om Spaans Baskenland te verkennen

Carolien,
17-8-2018

Mooie camping in heel mooie omgeving. Vriendelijke mensen van de camping. Stonden allerlei nationaliteiten. Genoeg te doen in de buurt: steden, baaitjes enz. Schoon en voldoende sanitair. Zwembad is vrij klein en nergens echt diep, maar wel lekker om af te koelen en van het prachtige uitzicht te genieten.

Plekken zijn inderdaad klein, je staat dicht op elkaar (zelfs bij de grote plaats die wij hadden gereserveerd) en hebben niet allemaal dat schitterende uitzicht (om vragen dus bij reservering, hadden wij helaas niet gedaan). Daarom vonden wij het wel een dure camping. Winkeltje op de camping is handig voor koude drankjes en andere benodigdheden. Helaas geen mogelijkheid om je koelelementen in te vriezen, goed om te weten (ze verkopen wel bevroren flesjes water als alternatief).

Nette camping, mooie locatie, super personeel.

Ties de Vaan,
14-8-2018

Nette camping op een schitterende locatie en zeer gastvrij personeel. Wij hadden met een medium plaats voldoende ruimte. Advies is dan ook minimaal voor een medium plaats te gaan wanneer je met een gezin reist.

Geweldige bungalow in zeer mooie omgeving

Robert,
12-8-2018

Top bungalow voor 5 personen met prachtig uitzicht op de kust. Zeer mooie omgeving. Uitstekende service en heerlijk zwembad

fantastisch, vriendelijk, behulpzaam

Erik,
5-8-2018

Kleine camping op centrale locatie in Spaans Baskenland. Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitair up to date en erg schoon. Centraal gelegen tussen San Sebastian en Bilbao. Eigen vervoer noodzakelijk. Kleine kampeerplekken conform Spaanse afmetingen. Op te lossen door een naastgelegen plek ook te bespreken, Kosten vallen dan mee. Op het terras en vanuit het zwembad geweldig uitzicht over de golf van Biskaje. Kleine campingwinkel met noodzakelijke producten en brood. Vanuit de camping is de klif waarop je uitkijkt te voet goed te bereiken en bij eb zijn de flysch kliffen goed te zien. De kust in dit gebied is erg mooi.

Veel eerder vertrokken

Simcha,
21-7-2018

We stonden verschrikkelijk dicht op elkaar, geen ruimte voor een kleine luifel.

Fantastische camping als je van rust en natuur

Wolters’,
15-7-2018

Wat een prachtige camping! Mooi uitzicht vanaf ons plekje, tipvraag om een plek met uitzicht op de zee!!! Zo’n mooie natuur, zee en bergen naast elkaar. Super aardige mensen vd camping, heel relaxed. Je moettijd met de auto naar het strand, enige nadeel.

Hou zwembad open

Kees,
9-7-2018

T zwembad gaat om 2 uur dicht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Itxaspe in Itziar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Itxaspe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.