Sorteren

Reviews over Itziar

Mooie ligging

Peter&Charlotte van Tol
    7-9-2018

Een hele vriendelijke ontvangst door aardige jongeman (naam vergeten....Baskische voornaam > G......?). We kregen een plaats met een mooi uitzicht op de omgeving. Plekken met stroom en water, lang genoeg voor onze camper -770-, de breedte was aan de magere kant. Op advies van G.....? een mooie wandeling langs de kust gemaakt, wel steil hier en daar!! Het zwembad is heel mooi gelegen, het uitzicht blijft fascineren. Voorzieningen zijn OK en alles wordt keurig schoongehouden. Met Acsi betaalden we €19,- per nacht. Uitstekende stek op een reis langs de Spaanse noordkust.

Prettig ontvangst en aardige mensen.

Familie de Wit
    21-8-2018

We hadden een mooie plek met fantastisch uitzicht op de cliff.

Mooi schoon sanitair.

Super!

Gerbert Greven
    21-8-2018

Hele fijne camping! Relatief kleine plek, op te lossen door auto buiten de camping te parkeren. Prachtig uitzicht en werkelijk hele aardige mensen. Zwembadje fijn om af te koelen, fijn wandelen vanaf de camping, het surfen in Deba was tof. Alleen zou het restaurant een metamorfose mogen krijgen, nu meer een veredelde snackbar met een fijn terras. Onze kinderen (12 en 15 jaar) hebben het enorm gezellig gehad met andere pubers, ook altijd leuk.

Mooie plek om Spaans Baskenland te verkennen

Carolien
    17-8-2018

Mooie camping in heel mooie omgeving. Vriendelijke mensen van de camping. Stonden allerlei nationaliteiten. Genoeg te doen in de buurt: steden, baaitjes enz. Schoon en voldoende sanitair. Zwembad is vrij klein en nergens echt diep, maar wel lekker om af te koelen en van het prachtige uitzicht te genieten.

Plekken zijn inderdaad klein, je staat dicht op elkaar (zelfs bij de grote plaats die wij hadden gereserveerd) en hebben niet allemaal dat schitterende uitzicht (om vragen dus bij reservering, hadden wij helaas niet gedaan). Daarom vonden wij het wel een dure camping. Winkeltje op de camping is handig voor koude drankjes en andere benodigdheden. Helaas geen mogelijkheid om je koelelementen in te vriezen, goed om te weten (ze verkopen wel bevroren flesjes water als alternatief).

Nette camping, mooie locatie, super personeel.

Ties de Vaan
    14-8-2018

Nette camping op een schitterende locatie en zeer gastvrij personeel. Wij hadden met een medium plaats voldoende ruimte. Advies is dan ook minimaal voor een medium plaats te gaan wanneer je met een gezin reist.

Itziar scoort een 8,8 uit 10, op basis van 3 reviews