Bed and Breakfast Iketxe

1 review over Bed and Breakfast Iketxe in het Nederlands

Supermooi gelegen!

Sander
25-11-2012

Supermooi gelegen, kamer erg netjes, een grote badkamer en een balkon. Iketxe ligt in de bergen, de rit ernaartoe is al leuk! Ontbijt was prima van omvang met allerlei streekproducten. Een ruime gemeenschappelijke rruimte waar je tv kunt kijken of wat kunt lezen, er liggen veel boeken en tijdschriften in meerdere talen. De Wifi is gratis en goed, handig hoor!

Maar het mooist zijn nog wel de eigenaren die je het op alle mogelijke manieren naar je zin willen maken en daar veel moeite voor doen. Patxi en Fatima zijn echt heel heel aardig en zeer behulpzaam. Dat maakt een vervblijf hier tot een zeer leuke en aangename belevenis. Voorbeeld was het meedenken en zoeken en bellen van restaurants voor ons, Patxi denkt mee adhv van je eetwensen en belt het restaurant voor je om te reserveren, echt geweldig, wat een service!

Vanuit Iketxe ben je snel in Hondarribia, Irun maar ook in San Sebastian en als je wilt ben je ook snel in Frankrijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Iketxe in Hondarribia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Iketxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.