Pais Vasco (Baskenland)

Bestemmingen in Pais Vasco (Baskenland)

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Pais Vasco (Baskenland) met handdoeken(service)

Reviews over accommodaties in Pais Vasco (Baskenland)

Was weer erg goed!

Sander,
    2-9-2017

In juni 2017 zijn we hier een volle week geweest. Het hotel ligt heerlijk rustig in een woonwijk, heeft eigen parkeergelegenheid. Vanuit het hotel loop je makkelijk en snel naar het centrum waar de barretjes en restaurants zijn, nog iets doorlopen en je bent bij de zee en het strand.

Het personeel is erg vriendelijk en ze doen alles voor je. Op het dakterras heb je ligbedden met badhanddoeken en een buitendouche tot je beschikking, er is bediening op het dakterras!

Het restaurant van het hotel is echt top, heerlijk eten!

Kortom een heel erg goed hotel!

Mooi hotel met dure parkeerplek

H+L,
    24-8-2017

Dit 5-sterrenhotel ligt 10 minuutjes wandelen van het Guggenheimmuseum met aan de overkant van de straat een groot winkelcentrum, compleet met restaurants. De entree is bijzonder mooi met open glazen lift, vriendelijke, zakelijke receptie. De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien. De badkamer was bijzonder met drie muren met spiegels (als je staat te douchen dan douche je met al je tweelingbroers en zusters). Wat tegenviel waren de kosten voor parkeren in de garage onder het hotel: € 24,- voor één nachtje is schandalig duur!

Prima keuze

Henrich,
    29-7-2017

Op steenworp afstand van Guggenheim museum en vlakbij groot winkelcentrum. langs het water loop je in een klein half uur naar Casco Viejo. Wij verbleven in de suite op de bovenste verdieping. Prima kamer, ruim, goede douche en dubbele wastafel. Diverse restaurants en een bakker vlakbij.

Een heerlijk hotel!

Carlien,
    4-7-2017

Ruime schone kamers, heerlijke bedden, heel erg lekker ontbijt met veel fruit en keuze uit van alles.

Alleen de badkamer was te open, een 'zwevende' wastafel tussen de bedden en de wc is niet echt geschikt. Privacy is ook altijd belangrijk.

Prima hotel, centrale ligging.

Dirk,
    26-6-2017

Is voor stadbezoek en Gugenheim zeer geschikt. Indeling van kamer is anders, maar prima inclusief thee/koffie op de kamer mogelijk zonder kosten.