Reviews over Gorliz

prima camping, leuke plaats.

amanda,
    6-9-2013

We werden erg vriendelijk ontvangen. Kregen tips over een feestweek in Bilbao en hoe daar te komen en werden uitgebreid rondgeleid met uitleg over de camping. Grote winkel. Paar km met de fiets naar metrostation voor dagje Bilbao. Gorliz is een leuke plaats met lekkere tapas/restaurantjes en een mooi strand. Wij raden deze camping aan.

mooi om Bilbao te bezoeken

Roland,
    6-8-2010

Camping aan strand, moet even door de duinen. wij wilden naar Guggenheim in Bilbao, je kunt vlakbij de camping met de Metro in half uur naar Bilbao.

camping is niets bijzonders wordt savonds helemaal volgezet met mensen die onderweg zijn.

Gorliz scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews