Pais Vasco (Baskenland)

Bestemmingen in Pais Vasco (Baskenland)

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Pais Vasco (Baskenland) met fitness

Reviews over accommodaties in Pais Vasco (Baskenland)

Prima keuze

Henrich,
    29-7-2017

Op steenworp afstand van Guggenheim museum en vlakbij groot winkelcentrum. langs het water loop je in een klein half uur naar Casco Viejo. Wij verbleven in de suite op de bovenste verdieping. Prima kamer, ruim, goede douche en dubbele wastafel. Diverse restaurants en een bakker vlakbij.

Een heerlijk hotel!

Carlien,
    4-7-2017

Ruime schone kamers, heerlijke bedden, heel erg lekker ontbijt met veel fruit en keuze uit van alles.

Alleen de badkamer was te open, een 'zwevende' wastafel tussen de bedden en de wc is niet echt geschikt. Privacy is ook altijd belangrijk.

Prima hotel, centrale ligging.

Dirk,
    26-6-2017

Is voor stadbezoek en Gugenheim zeer geschikt. Indeling van kamer is anders, maar prima inclusief thee/koffie op de kamer mogelijk zonder kosten.

Heel ruim , gezellig,en mooi ingericht

Dymph en Wim Melten,
    6-5-2017

Het ontbijt. De koffie na het diner

Een fantastische week gehad in Hotel Gran Bilbao.

Jos H,
    18-4-2017

De grote hotelkamers; veel liften; goed ontbijt met Nespresso koffiemachine met koffiekeuze.

Het hotel ligt wat uit het centrum, maar er stoppen twee bussen voor de deur. OV-kaart in het hotel aan te schaffen.