9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Silken Grand Domine Bilbao voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Silken Grand Domine Bilbao in het Nederlands

top hotel

Jan
29-10-2015

Het hotel is prima gelegen tegenover het Guggenhei museum. Bij aankomst is het wat zoeken maar een vriendelijke medewerker neemt je bagage uit de koffer en parkeert je wagen in een garage. Het hotel heeft een vijf sterren service maar is zeer betaalbaar. Wij hebben 1 avonden in de buurt gaan eten maar het menu op het dakterras was niet veel duurder maar veel lekkerder dan in de restaurants die we in de buurt bezochten. Het ontbijt is op het dakterras en zelden mooier uitzicht gehad aan d eontbijttafel (zie fotos). Echt een aanrader dit hotel !

Gereisd met partner in september 2015

Mooi hotel, prima ligging

martine & hein
10-8-2009

Bilbao leuk klein stadje. Hotel prijzig. Afhandeling bij de frontdesk rommelig.

Ligging tov Guggenheim prima, er zijn wel momenteel aan kant van guggenheim bouwactiviteiten zodat overdag de kamers last hebben van het lawaai.

Ontbijt prima met zoals eerder vermeld schitterend uitzicht op Guggenheim.

Oude stad ook leuk, met vele authentieke gebouwen.

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

design hotel met zicht op Guggenheim museum - heerlijk op

marcienne en stephan
6-5-2008

design hotel met zicht op Guggenheim museum - heerlijk ontbijt op dakterras - gezellige bib vol architectuur lectuur - trendy - gewoonweg een aanrader - goedkoop prijs kwaliteit - LHW !

Gereisd met partner in mei 2008

2007

unieke ligging en uitzicht in centrum van bilbao

prachtige kamers van alle comfort voorzien.

het hotel is zijn prijs en klasse waard.

uniek uitzicht op guggenheim vanop het dakterras waar het ontbijt 's morgens opgediend wordt

uitgebreid en kwalitatief buffet

Gereisd met partner in oktober 2006
2006

Schitterend design-hotel, pal tegenover het Guggenheim gelegen, en dit pal aan de rivier. Luxekamers, met alle gewenste comfort, terwijl het ontbijt wordt genomen op het dakterras van het hotel.

Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silken Grand Domine Bilbao in Bilbao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silken Grand Domine Bilbao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.