Hotel Hesperia Bilbao

8,8

8 reviews over Hotel Hesperia Bilbao in het Nederlands

Geweldig klantvriendelijk hotel

Glenn Biscop, 10-8-2014

Wij verbleven hier 5 dagen. Dit hotel ligt vlakbij het Guggenheim en de Zubizuri. Ook de oude stad met al haar gezellige restaurantjes ligt op wandelafstand. Het ontbijtbuffet is meer dan uitgebreid, de bediening supervriendelijk. Bilbao is een rustige en mooie stad. De properheid (ook in de metro) is opvallend.

Kortom, we hebben en super ontspannende vakantieweek beleefd. Voor herhaling vatbaar.

Ideale ligging tov musea en centrum

Ad Goossens, 28-5-2012

Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand van het hotel.

Kamers aan de voorkant zijn ruim en keurig ingericht. Mooi uitzicht over de rivier.

ruim voldoende

Resdu Makredov, 16-2-2012

Is een mooi hotel met goede service en een lekker ontbijt en mooie kamers voor een goede prijs

Modern hotel, super locatie

fvdgein, 27-2-2011

Hotel in het centrum van Bilbao, op loopafstand van het oude centrum en het Guggenheim. Auto parkeren onder het hotel. Strakke kamers en schoon.

Een mooi, strak en modern hotel, perfect gelegen. Alle interessante plekken op loopafstand; oude stad, musea en nieuwe stad. Prima ontbijtbuffet. Kamers wel aan de kleine kant. Aanrader.

geweldige locatie

paul hofstee, 23-8-2010

Hotel Hesperia Bilbao ligt uiterst gunstig tov het Guggenheim.Wij hadden een superior kamer met uitzicht op de rivier.Je moet dan wel 's nachts de ramen dicht houden ivm het verkeerslawaai.Over het eten kunnen wij niets zeggen.Namen een heerlijk ontbijtje in de stad.Leuk om tussen de lokale mensen te ontbijten.

Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding is dit echt een aanrader.

Overal dichtbij en een goed hotel

Piet Hoogendoorn, 5-8-2010

Schoon en heldere kamer, onbijt uitstekend. Parkeren vlakbij het Hotel wat niet gratis is maar dat is geen probleem.

Mooi van buiten, mooi van binnen

B., 10-4-2010

Mooi van buiten, mooi van binnen...

Prachtig gelegen op nog geen 10 minuten lopen van het Guggenheim museum. Via de prachtige Zubizuri-brug loop je zo de stad in. Het oude centrum (Casco Viejo) ligt op zo'n 15 minuten lopen. Het is van buiten een opvallend gebouw met gekleurde ramen en past erg goed tussen de vele architectonische hoogstandjes in de stad. Wij hadden een kamer aan een binnenplaatsje, dus het uitzicht was niet bijzonder. De kamer was keurig netjes en modern. Parkeergarage onder het hotel. Het is een groot hotel maar toch komt het niet massaal over. Het ontbijt is extreem uitgebreid en erg goed. We hebben er 1x 's avonds gegeten, ook al prima. Personeel zeer vriendelijk, dus niets dan lof.

We hebben een aantal aanbieders voor Hesperia Bilbao voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hesperia Bilbao in Bilbao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hesperia Bilbao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hesperia Bilbao scoort een 8.79 uit 10 op basis van 10 reviews.