Pais Vasco (Baskenland)

Pais Vasco (Baskenland)

We hebben een aantal aanbieders voor Pais Vasco (Baskenland) voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in Pais Vasco (Baskenland)

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Pais Vasco (Baskenland) met airco

Reviews over accommodaties in Pais Vasco (Baskenland)

Was weer erg goed!

Sander,
    2-9-2017

In juni 2017 zijn we hier een volle week geweest. Het hotel ligt heerlijk rustig in een woonwijk, heeft eigen parkeergelegenheid. Vanuit het hotel loop je makkelijk en snel naar het centrum waar de barretjes en restaurants zijn, nog iets doorlopen en je bent bij de zee en het strand.

Het personeel is erg vriendelijk en ze doen alles voor je. Op het dakterras heb je ligbedden met badhanddoeken en een buitendouche tot je beschikking, er is bediening op het dakterras!

Het restaurant van het hotel is echt top, heerlijk eten!

Kortom een heel erg goed hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Prima keuze

Henrich,
    29-7-2017

Op steenworp afstand van Guggenheim museum en vlakbij groot winkelcentrum. langs het water loop je in een klein half uur naar Casco Viejo. Wij verbleven in de suite op de bovenste verdieping. Prima kamer, ruim, goede douche en dubbele wastafel. Diverse restaurants en een bakker vlakbij.

Gereisd met partner in juli 2017

Een heerlijk hotel!

Carlien,
    4-7-2017

Ruime schone kamers, heerlijke bedden, heel erg lekker ontbijt met veel fruit en keuze uit van alles.

Alleen de badkamer was te open, een 'zwevende' wastafel tussen de bedden en de wc is niet echt geschikt. Privacy is ook altijd belangrijk.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima hotel, centrale ligging.

Dirk,
    26-6-2017

Is voor stadbezoek en Gugenheim zeer geschikt. Indeling van kamer is anders, maar prima inclusief thee/koffie op de kamer mogelijk zonder kosten.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heel ruim , gezellig,en mooi ingericht

Dymph en Wim Melten,
    6-5-2017

Het ontbijt. De koffie na het diner

Gereisd met partner in mei 2017