Reviews over Aia

Leuk surf hostel

Tessa,
    15-3-2018

Erg leuk surf hostel! Zeker en aanrader als je alleen aan het reizen bent en je wilt leren surfen. De staf is erg behulpzaam en de andere gasten erg gezellig.

Heel leuk surf huis

Jamie,
    19-1-2018

Hele toffe plek voor een surf trip! Hechte groep mensen daar met goede service, eten en een fenominale sfeer. Het ligt wat verder van het strand dan andere surf kampen maar met het busje wat ze hadden sta je er zo. Plus je slaapt aan de rand van een nationaal park, heerlijk om te wandelen daar als je het surfen even beu bent. De andere gasten waren veelal engels talig maar wel van alle windstreken. Mocht je alleen reizen je beheerst de engelse taal niet zo dan is dit surf huis misschien niet zo'n goed idee op gebied van communicatie. Je slaapt in hostel stijl hier dus als dat je niet zo trekt kan ik het ook niet aanbevelen. Mocht dit geen probleem zijn en je wilt leren surfen in een gezellige setting dan kan ik San Sebastian Surf Camp zeker aanraden!

Fantastische plek om te leren surfen

Emma,
    9-1-2018

Afgelopen zomer met een groep vrienden bij deze accommodatie geweest om te leren surfen en het Baskenland te verkennen. Het was in één woord fantastisch! De hosts van het hostel zijn geweldige mensen die je meteen thuis laten voelen. De instructeurs waren ook top, heel behulpzaam en geduldig! Het eten wat elke dag zat inbegrepen werd elke dag vers bereid en was om je vingers bij af te likken. De onbeperkte bier en sangria maakt elke avond tot een topper. Elke avond was wel iets te doen in het huis, één avond werd de hele woonkamer omgetoverd tot discotheek. Als je wilt leren surfen en tegelijkertijd een mooie en gezellige tijd wilt hebben dan is dit de plek voor jou.

Mooie ligging

Groene gezellige camping,
    2-8-2016

Wij werden hier heen gestuurd omdat alle campings in bij Zarautz vol zaten. De camping ligt een beetje verstopt maar is de moeite waard! Een mooie camping in de bossen, prachtige bloemen als je binnen komt. Hele aardige eigenaren en personeel, ze willen je met alles helpen. Klein winkeltje met een aantal producten zoals jam, streekproducten en houdbaar brood. In het restaurant kun je stokbrood kopen. Sanitair schoon maar wel verouderd. De plek is ruim en wordt afgeschermd met een heg. Geen belichting op de camping in de avond (erg donker).

mooie omgeving

Bob van der Aa,
    13-2-2011

het is daar mooi weer, er is veel groen. het is dicht bij zee

Aia scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews