Bestemmingen in Pais Vasco (Baskenland)

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

Reviews over accommodaties in Pais Vasco (Baskenland)

Mooi hotel met dure parkeerplek

H+L,
    24-8-2017

Dit 5-sterrenhotel ligt 10 minuutjes wandelen van het Guggenheimmuseum met aan de overkant van de straat een groot winkelcentrum, compleet met restaurants. De entree is bijzonder mooi met open glazen lift, vriendelijke, zakelijke receptie. De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien. De badkamer was bijzonder met drie muren met spiegels (als je staat te douchen dan douche je met al je tweelingbroers en zusters). Wat tegenviel waren de kosten voor parkeren in de garage onder het hotel: € 24,- voor één nachtje is schandalig duur!

heerlijk relaxed

calimero69,
    9-12-2015

Mooi gebouw, luxe ingericht, zalig ontbijt

top hotel

Jan,
    29-10-2015

Het hotel is prima gelegen tegenover het Guggenhei museum. Bij aankomst is het wat zoeken maar een vriendelijke medewerker neemt je bagage uit de koffer en parkeert je wagen in een garage. Het hotel heeft een vijf sterren service maar is zeer betaalbaar. Wij hebben 1 avonden in de buurt gaan eten maar het menu op het dakterras was niet veel duurder maar veel lekkerder dan in de restaurants die we in de buurt bezochten. Het ontbijt is op het dakterras en zelden mooier uitzicht gehad aan d eontbijttafel (zie fotos). Echt een aanrader dit hotel !

Inspirerend hotel

Manon,
    22-9-2014

Het hotel is designed door Frank Gehry, bekend van o.a. het Guggenheim museum in Bilbao.

Mooie, ruime kamers. Sterren restaurant aanwezig. Super faciliteiten. Een echte aanrader, prijs wat hoog, echter is de prijs kwaliteit perfect.

Prachtig design, stelt toch teleur.

Gongli,
    18-9-2014

Mooi groot hotel (doet aan noord-afrika denken). Met goed ontbijtbuffet Wij hadden premium kamer met groot balkon en uitzicht oo park. Op details vonden wij de prijs/kwalliteit toch tegenvallen. Er kon geen raampje open s nachts, er was een koffie-maker maar niets voor theedrinkers, de douche was krakkemikkig, het bad lachwekkend klein en op kwaliteit van wc-papier en mini's was duidelijk bezuinigd.