Camping Ariztigain

Review geschreven door Verburg

Redelijk

Verburg
8-8-2017

De camping ligt op een prachtige plek en de omgeving is erg mooi. De steden Pamplona en San sebastian zijn binnen 3 kwartier te bereiken. Het eten is uitstekend, het restaurant is gezellig en de mensen van de camping zijn erg aardig.

Dat het sanitair schoon was kan ik absoluut niet bevestigen. Wij vonden het echt vies. De douches stonken en lagen vol met haren en modder. De wcs waren ook niet erg schoon. Het viel ons juist zo op omdat we op meerdere campings hebben gestaan en het daar echt beter was.

In t algemeen zijn kampeerplekken op spaanse campings klein, dus hier ook. Daarnaast zijn de Spanjaarden erg luidruchtig tot na 12 uur snachts. Omdat dit een zeer Spaanse camping is, was het hier regelmatig tot 00.30 onrustig op de camping.