Camping Ariztigain

6 reviews over Camping Ariztigain in het Nederlands

Redelijk

Verburg
8-8-2017

De camping ligt op een prachtige plek en de omgeving is erg mooi. De steden Pamplona en San sebastian zijn binnen 3 kwartier te bereiken. Het eten is uitstekend, het restaurant is gezellig en de mensen van de camping zijn erg aardig.

Dat het sanitair schoon was kan ik absoluut niet bevestigen. Wij vonden het echt vies. De douches stonken en lagen vol met haren en modder. De wcs waren ook niet erg schoon. Het viel ons juist zo op omdat we op meerdere campings hebben gestaan en het daar echt beter was.

In t algemeen zijn kampeerplekken op spaanse campings klein, dus hier ook. Daarnaast zijn de Spanjaarden erg luidruchtig tot na 12 uur snachts. Omdat dit een zeer Spaanse camping is, was het hier regelmatig tot 00.30 onrustig op de camping.

Fijne camping in groene omgeving

Maarten
2-8-2017

Ariztgain is een prettige camping waar het goed toeven is. De camping is schoon, rustig en ligt in een mooie, groene omgeving. Zowel de kust (25 min.) als Pamplona (30 min.) zijn goed bereik- en bereisbaar. In de omgeving liggen veel kleine dorpen en stadjes van waaruit mooie wandelingen te maken zijn. Het sanitair wordt goed schoon gehouden. In het restaurant kun je lekker eten.

Kortom: een prima plek om een aantal dagen te vertoeven!

Oude reviews (archief)

Heerlijke camping.

fam van Orsouw
13-8-2016

Camping wordt gerund door behulpzaam en sympathiek echtpaar. Plaatsen achterin zijn rustig en geven een schitterend uitzicht. Voldoende en schoon sanitair.Wifi alleen bij receptie, wel sterk signaal.Restaurantje met schappelijke prijzen wordt druk bezocht, ook door niet-kampeerders. Prima uitgangspunt voor bezoeken aan Bilbao, Pamplona ,San Sebastian en het mooie woestijngebied Banderas Reales. Vlak fietsen kun je op het nabijgelegen oude spoortraject Via Verde Bidasoa.Om te wandelen zijn bergen in de buurt zijn nogal bebost. Daarvoor kun je beter wat oostelijker geen richting Erratzu.

prachtig

Francis Clauwaert
11-7-2014

Prachtige ervaring. We zijn er eind okt. begin november 2013 geweest met de camper. Temperatuur rond de 20°. Er zijn een 5 tal camper plaatsen op gras met stroomvoorziening.. Mooi zicht op groene vallei en bergen. Heel goed onderhouden camping met restaurant met bar en een zeer goede keuken met plaatselijke gerechten en produkten. De plaatselijke bevolking komen er in familie eten, en men hoort er de Baskische taal. De baan naar de camping is wel zeer stijl en kronkelend en smal, dus hopen op geen tegenligger, met een camper van 7.5 meter is het wel even concentreren. In ieder geval hier komen we terug, ditmaal in de lente.

Prachtige omgeving, lekker eten in restaurant, vriendelijk personeel, zeer schoon sanitair, wifi aanwezig, kinderspeelkamer en speeltuintje aanwezig, je mag gratis gebruik maken van zwembad in dorp

Camping met geweldig uitzicht

Hans
16-7-2010

Camping langs de provinciale weg tussen Biarritz en Pamplona ( N121) Ziet er erg groen ( en dus mooi) uit. Door de ligging in het overgangsgebied van Golf van Biscaje en Pyreneen vaak slecht weer, zoals nu ook. Terrein goed onderhouden en schitterend sanitair. Voorzieningen verder beperkt; bar/restaurant met beperkt menu. Supermarkt op 15 km in Santesteban. Lesaka is een leuk plaatsje om te bezoeken. Eigenaresse spreekt Frans.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ariztigain in Sunbilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ariztigain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ariztigain scoort een 7.91 uit 10 op basis van 8 reviews.