Reviews over Sunbilla

Relaxte camping.

Huib van Koppenhagen,
    7-8-2018

Fijne camping met mooie plaatsen voor tenten. Sanitair is goed en zo ook het restaurant op de camping. Vriendelijk personeel. Enige nadeeltje was de beperkte wifi-ontvangst.

Goede plek om de omgeving te ontdekken zoals Pamplona, San Sebastiaan en Biarritz. De omgeving is groen en mooi.

Redelijk

Verburg,
    8-8-2017

De camping ligt op een prachtige plek en de omgeving is erg mooi. De steden Pamplona en San sebastian zijn binnen 3 kwartier te bereiken. Het eten is uitstekend, het restaurant is gezellig en de mensen van de camping zijn erg aardig.

Dat het sanitair schoon was kan ik absoluut niet bevestigen. Wij vonden het echt vies. De douches stonken en lagen vol met haren en modder. De wcs waren ook niet erg schoon. Het viel ons juist zo op omdat we op meerdere campings hebben gestaan en het daar echt beter was.

In t algemeen zijn kampeerplekken op spaanse campings klein, dus hier ook. Daarnaast zijn de Spanjaarden erg luidruchtig tot na 12 uur snachts. Omdat dit een zeer Spaanse camping is, was het hier regelmatig tot 00.30 onrustig op de camping.

Fijne camping in groene omgeving

Maarten,
    2-8-2017

Ariztgain is een prettige camping waar het goed toeven is. De camping is schoon, rustig en ligt in een mooie, groene omgeving. Zowel de kust (25 min.) als Pamplona (30 min.) zijn goed bereik- en bereisbaar. In de omgeving liggen veel kleine dorpen en stadjes van waaruit mooie wandelingen te maken zijn. Het sanitair wordt goed schoon gehouden. In het restaurant kun je lekker eten.

Kortom: een prima plek om een aantal dagen te vertoeven!

Heerlijke camping.

fam van Orsouw,
    13-8-2016

Camping wordt gerund door behulpzaam en sympathiek echtpaar. Plaatsen achterin zijn rustig en geven een schitterend uitzicht. Voldoende en schoon sanitair.Wifi alleen bij receptie, wel sterk signaal.Restaurantje met schappelijke prijzen wordt druk bezocht, ook door niet-kampeerders. Prima uitgangspunt voor bezoeken aan Bilbao, Pamplona ,San Sebastian en het mooie woestijngebied Banderas Reales. Vlak fietsen kun je op het nabijgelegen oude spoortraject Via Verde Bidasoa.Om te wandelen zijn bergen in de buurt zijn nogal bebost. Daarvoor kun je beter wat oostelijker geen richting Erratzu.

prachtig

Francis Clauwaert,
    11-7-2014

Prachtige ervaring. We zijn er eind okt. begin november 2013 geweest met de camper. Temperatuur rond de 20°. Er zijn een 5 tal camper plaatsen op gras met stroomvoorziening.. Mooi zicht op groene vallei en bergen. Heel goed onderhouden camping met restaurant met bar en een zeer goede keuken met plaatselijke gerechten en produkten. De plaatselijke bevolking komen er in familie eten, en men hoort er de Baskische taal. De baan naar de camping is wel zeer stijl en kronkelend en smal, dus hopen op geen tegenligger, met een camper van 7.5 meter is het wel even concentreren. In ieder geval hier komen we terug, ditmaal in de lente.

Sunbilla scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews