Sorlada

We hebben een aantal aanbieders voor Sorlada voor je op een rij gezet:

vakantie Sorlada

We hebben een aantal aanbieders voor Sorlada voor je op een rij gezet:

Reviews over Sorlada

Fantastische hostel in een rustige omgeving!

Annelies,
    21-8-2016

Wij hebben 12 dagen door mogen brengen in het appartement op de eerste etage. Het is groot, van alle gemakken voorzien, koel en schoon. Er is een mogelijkheid om zelf te koken, maar je kunt ook overheerlijk ontbijten en dineren in het hostel zelf. Het dorp zelf heeft geen winkels, maar op 20 min. rijden vind je div. supermarkten (Estella). Voor de hoognodige zaken kun je ook naar de campingwinkel in Acedo. Dit is zo'n 10 minuten rijden. Tevens komen er iedere ochtend twee bakkers in dorp met brood, croissants en eieren.

In Murieta - zo'n 10 minuten rijden - vind je een lekker gemeentelijk zwembad. Iets verder - in Viana - is een zwemparadijs. Voor verkoeling kun je ook naar de verschillende riviertjes in de nabijheid van het hostel.

in een straal van 100km tref je verschillende steden, dorpen, natuurgebieden, fiets- en wandelroutes of ander vertier. Aanraders: Bilbao, Pamplona, San Sebastian, Logroño, Viana.

De eigenaar Iosu is allervriendelijkst en erg dienstverlenend.

Kortom: voor ons was Hostal Rural Ioar de perfecte accommodatie om Navarra te ontdekken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016