Sorteren

vakanties Navarra

Reviews over accommodaties in Navarra

Saskia Loomans
    29-7-2015
    Een paar dagen op deze camping gestaan en dat is ons prima bevallen! Het sanitair is groot en schoon. De plekken zijn vrij ruim. Tijdens ons verblijf was er een jongerenkamp, zij stonden praktisch naast onze staanplaats, maar we hebben er geen enkele overlast van gehad! Achterop de camping, vrij verstopt, ligt nog een prima loungebar met een grote speeltuin en een schommelstoel die over de rivier schommelt (heel idyllisch). Centraal op de camping is het zwembad, dat er prima uitziet, het restaurant en de winkel. Op het terras van het restaurant zit je mooi (niet op het pleintje, maar op het terras achter), maar het restaurant stelt niet veel voor: 9 euro voor een diepvriespizza vind ik nogal... Het campingwinkeltje heeft een zeer beperkt assortiment (maar wel goed brood). In de omgeving is geen leuk dorpje te vinden op fiets of loopafstand, dat vonden wij wel jammer.
Navarra scoort een 8,1 uit 10, op basis van 42 reviews