Sorteren

Reviews over accommodaties in Navarra

Zeker de moeite waard

Peter Geluk
    13-8-2018

Hele mooie rustige camping in een prachtig natuurgebied. Rond de camping lopen diverse dieren vrij rond zoals koeien ezels paarden en geiten. Als de het gebied doorkruist kom je deze in kuddes tegen. Boven de camping en het gebied cirkelen adelaars. Het gebied word begrenst met steile bergwanden waar een riviertje een schitterende waterval vormt. Kortom erg spectaculair. Het sanitair wordt goed schoon gehouden een nadeel is dat de deuren klemmen. Heel vriendelijk personeel. En een goed restaurant.

Kom hier zeker nog een keer terug

Relaxte camping.

Huib van Koppenhagen
    7-8-2018

Fijne camping met mooie plaatsen voor tenten. Sanitair is goed en zo ook het restaurant op de camping. Vriendelijk personeel. Enige nadeeltje was de beperkte wifi-ontvangst.

Goede plek om de omgeving te ontdekken zoals Pamplona, San Sebastiaan en Biarritz. De omgeving is groen en mooi.

Wij gaan zeker weer terug!

Jacqueline
    29-7-2018

Een prima familiecamping in een schitterend gebied. Prima plek voor de tent en keurig sanitair. Bij ons ook heel schoon. Tot nu toe de goedkoopste camping voor ons. Heel gezellige bar/restaurant en de eigenaar en zijn vrouw maar ook de rest van het personeel zijn heel erg aardig en behulpzaam. Er is een klein zwembad bij dat keurig onderhouden en schoon was. Je kunt er in de omgeving vanalles doen zoals onder meer een zipline parcours en fietsen over de via verde, voormalige treinroutes met tunneltjes en plekjes waar je anders niet kan komen

Minder goed. .... ff denken... misschien dat het zwembad tussen 14 en 16 dicht is. Maar iets gekkers kunnen wij niet verzinnen. Echt super!

Leuk met aantal nadelen

Elly
    26-7-2018

Leuke Spaanse camping maar helaas aantal nadelen. Zwembad s middags dicht en we mochten zelfs niet op de stoelen in de schaduw buiten het bad zitten, verder was er een jeugdkamp met zo’n 50 kinderen, zodra t zwembad open was metten nergens plek meer. Redelijke, gratis WiFi, sanitair oke

Goede camping; voorseizoen een paar minpunten

Ana
    8-7-2018

Wat is WEL goed: vriendelijke personeel. Een uitstekende bar/ restaurant. Prettige , goede douches en goed sanitair. Een mooi grasveld om op te staan met je tent. Mogelijkheid om als wandelaar naar Santiago de Compostella voor weinig geld een eenvoudige kamer te huren. Een prachtige omgeving met veel verschillende mogelijkheden om te doen (bezoek San Sebastián, Pamplona; de kust is een half uur rijden; veel mogelijkheden tot wandeltochten, een via verde vlakbij en een op een uurtje rijden afstand.

Dit was MINDER:

In het voorseizoen ( vanaf 19 juni waren we er) zijn ze nog veel bezig met werken aan de camping: gras maaien, hellingen maaien, het zwembad is nog vies en moet nog helemaal schoongemaakt worden. Het sanitair is in de eerste anderhalve week niet schoongemaakt ;de wasbakken en afwasbakken waren al erg vies (zand, spinnenwebben, bladeren, aanslag) toen we kwamen en werden pas op 1 juli voor het eerst schoongemaakt.