Hotel Zenit Pamplona

Hotel Zenit Pamplona
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Zenit Pamplona voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Zenit Pamplona in het Nederlands

Prima hotel op doorreis

Globetrotter
4-1-2014

Keurig net hotel, modern opgezet. Ligt op een industrieterrein/centro commercial wat de omgeving wat minder fraai maakt. Maar gemak dient de mens: een MC Donalds als je de straat oversteekt en wokrestaurant onder het hotel. Service prima, ontbijt erg goed en ruime keuze voor spaanse begrippen. Wij hadden een deluxe kamer waar we met drie personen op sliepen (2 volwassenen en 1 kind) Prima te doen. Alles netjes en schoon en luxe, ruime badkamer. Alles prima!

hotel vlakbij pamploma met gratis parkeren

m.ooijen1
14-6-2011

Mooie ruime kamer met gratis parkeer gelegenheid. Erg prettig gelegen. Het ligt bij een supergroot winkelcentrum La Morea waar je ook kunt eten. Tegenover is de mcdonalds en ernaast ligt een leuke wok restaurant waar je voor 15 euro pp kunt onbeperkt kunt eten. Erg goed vonden we. Het is wel erg druk. De drank is wel wat duurder maar dat is logisch. Er is een bus bij de rotonde bus 11 gaat naar Pamploma. Deze kost 1.15 p.p. Pamploma is een leuk dorpje erg gezellig. Men spreekt er ook Baskisch. Nooit geweten. In het baskisch heet Pamploma Iruña lijkt op het baskisch Irun wat bij de Franse grens ligt. Dus zorg dat je weet dat Iruña dus Pamploma is. Verder is er een prachtige fitness zaal met sauna. Waar je gratis gebruik van mag maken. Al met al een mooi en prachtig hotel voor goede prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zenit Pamplona in Pamplona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zenit Pamplona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zenit Pamplona scoort een 8.33 uit 10 op basis van 2 reviews.