Hotel Maisonnave

We hebben een aantal aanbieders voor Maisonnave voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Maisonnave in het Nederlands

Droomhotel!

Martien
9-6-2014

Ligt Pal in het centrum van Pamplona.

Zeer vriendelijke ontvangst.

Kamer was Subliem! Niet enkel de aangename inrichting, maar er was geen enkel en dan ook Geen enkel detail wat niet in orde was. Alles, maar dan ook alles was piekfijn. Zelfs in heel wat duurdere hotels vind je regelmatig ergens een minpuntje... wel hier Niet!

Het ontbijt was een buffet waarnaar je in Spanje heel ver moet zoeken om net zo goed te vinden. Werkelijk alles wat je maar wensen kon!

Er is een publieke ondergrondse parking op 50 meter van het hotel, blijkbaar zou dit 14 € per nacht zijn, doch wij hoefden niet te betalen (misschien omdat het 1 mei, een feestdag was?).

Bij het hotel hoort een heel mooi, typisch ingericht café, waar een lekker glas wijn 1,5 € kostte (daags voordien in Frankrijk nog 6 € betaald..)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maisonnave in Pamplona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maisonnave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.