Hotel Xabier

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag21°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Xabier voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Xabier in het Nederlands

Met vrienden

2007

Mooi sfeervol oud hotel, voormalig klooster, erg natuurlijk gelegen. Eten was goed. Kamers oud maar daardoor wel sfeervol. Waren er alleen voor een overnachting op doorreis. Al met al zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xabier in Javier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xabier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.