Camping Asolaze

• Matig / voldoende: 5 - 7

omgeving is weergaloos.

feico
25-8-2014

Camping Asolaze is open met nieuwe eigenaars. In juli heb je ongeveer 700 m2 voor je tent tot je beschikking ). We denken dat dit in augustus wel anders is. Eigenaars spreken alleen Baskisch en gedragen zich ook als zodanig. Vraag naar Aga... zij begrijpt het en is (klant)vriendelijk. Het eten is matig. De camping beschikt over vele prachtige plekjes ,sommige opt terassen . Het weer kan tegenvallen. Regen en indrukwekkend onweer. Vooral boven Zuriza. De camping ligt in de Belagua vallei. De route ,over een uitgewoond skigebied, gaat naar Frankrijk. Dit is een van de meest indrukwekkende routes die men kan rijden/beleven. Wij hebben in een keer 28 gieren geteld. Arenden zijn er ook.

Met groot plezier 8 dagen geweest in een grote tent met onze 2 dochters(6 en*) Het is een ruim opgezette camping waarbij vooral de tenten veel ruimte hebben. Plekken caravans zijn afgemeten. Voor je tent vrij plekje zoeken. Ook in het hoogseizoen heb je normaal gesproken veel ruimte. Als je elektriciteit wilt geeft een lang verlengsnoer (20m+) meer vrijheid voor een plek. Er zijn voldoende douches en wc's en die worden goed schoongemaakt. Het zou alleen wat vaker op een dag kunnen. In het riviertje is een betonnen/houten dam gemaakt waardoor er een plek is ontstaan waar je even kan onderdompelen om af te koelen in het schone koude water. Kinderen kunnen er lekker spelen en zwemmen. In het restaurant kan je best goed eten. Geen sterrenrestaurant maar zeker niet slecht. De gehele dag wordt er heerlijk vers brood gebakken. Het meeste personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Meditatieruimte aanwezig. Weekenden zijn drukker door groepen Spaanse wandelaars.

Viel tegen

Marlies
27-8-2013

Wij hadden meer van deze camping verwacht. We waren er half augustus en je kunt wel zelf je plek kiezen maar dan moet er wel ruimte zijn. En het was er op dat moment erg druk. Spanjaarden lijken het prettig te vinden zo dicht mogelijk bij elkaar te staan. Gelukkig konden wij ergens achteraan nog een redelijke plek vinden. Wij vonden het personeel afstandelijk en niet erg vriendelijk. De sfeer sprak ons niet aan. Het viel ons op dat er her en der wat afval lag. Waarschijnlijk door campinggasten achtergelaten maar als natuurcamping kan je dat regelmatig checken lijkt me. Er was een zwemplek gecreëerd in het beekje maar de plek doet rommelig aan. Omgeving is mooi maar er is niet heel veel te doen. De omgeving rond het nationale park Ordesa vonden wij afwisselender (aanrader!). Toen wij er waren werd er trouwens niks georganiseerd voor kinderen. Er waren vooral veel Spanjaarden en Fransen en een paar Nederlandse gezinnen.

Dikke aanrader voor natuurliefhebbers

ehidding
11-7-2013

Fantastisch gelegen camping ,bestaande uit terrasvormige veldjes met goed verzorgd gras onder hoge bomen. Er zijn ook zonnige plekken. Er is zoveel ruimte dat je echt wel een rustige plek kunt vinden! Veel vogels en veel bloemen.

Keurig verzorgde toiletgroepen, een prima restaurant, verse broodjes en wat supermarktprodukten.

In de receptie ligt een dikke map met allerlei info, en iedereen is werkelijk zeer behulpzaam.

Erg fraaie huisjes die je kunt huren, keurig verzorgd, ook onder hoge bomen, met een leuke veranda. Er waren opvallend veel motorrijders die hier gebruik van maakten.

Leuke dorpjes in de buurt, mooie autoroutes en wandelroutes en ook veel fietsroutes, maar er is best redelijk veel hoogteverschil.

Top Beatiful rustig

aldo van os
4-4-2013

Veel natuur en bergen. Prachtig. Goede bediening

Prachtige camping en omgeving

Marja Braam
27-3-2013

Azolaze ligt in een prachtig stuk natuur, de camping zelf is ruim, schoon en ook erg gezellig.

Je kunt er tot rust komen,wandelen maar ook gezelschap zoeken met andere gasten. De gastheer en gastvrouw zijn zeer gastvrij, flexibel en behulpzaam waar nodig, met tips in de omgeving etc.

Natuur, basic, rust en jezelf zijn.......

Friso van der Wal
24-3-2013

Ligging schitterend, natuur en vrijheid, midden in de Spaanse Pyreneen. Kies je eigen accommodatie: tent, camper, caravan, bungalows of kamer. Leiding internationaal. Zeer geschikt voor een stel vrienden of een groep, die vrijheid wenst te combineren met orde en rust.

Een basic resort enig in z'n soort!

prachtige plek

erike vogel
7-8-2012

Wij hebben genoten van de schitterende natuur, vele verfrissende (koude) beken op de camping en in nabije omgeving. De sfeer is ontspannen, sanitair zeer schoon. Wij stonden op de hoger gelegen terrassen, zeer schaduwrijk onder de hoge bomen. Rust. Je kan op de camping prima eten ( ook bioproducten!), en in de dorpjes in de buurt zijn restaurantjes te vinden voor een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Asolaze in Isaba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Asolaze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Asolaze scoort een 9.06 uit 10 op basis van 10 reviews.