Isaba

Reviews over Isaba

omgeving is weergaloos.

feico,
    25-8-2014

Camping Asolaze is open met nieuwe eigenaars. In juli heb je ongeveer 700 m2 voor je tent tot je beschikking ). We denken dat dit in augustus wel anders is. Eigenaars spreken alleen Baskisch en gedragen zich ook als zodanig. Vraag naar Aga... zij begrijpt het en is (klant)vriendelijk. Het eten is matig. De camping beschikt over vele prachtige plekjes ,sommige opt terassen . Het weer kan tegenvallen. Regen en indrukwekkend onweer. Vooral boven Zuriza. De camping ligt in de Belagua vallei. De route ,over een uitgewoond skigebied, gaat naar Frankrijk. Dit is een van de meest indrukwekkende routes die men kan rijden/beleven. Wij hebben in een keer 28 gieren geteld. Arenden zijn er ook.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooie ruime camping midden in de bossen en bergen.

Jos,
    31-8-2013

Met groot plezier 8 dagen geweest in een grote tent met onze 2 dochters(6 en*) Het is een ruim opgezette camping waarbij vooral de tenten veel ruimte hebben. Plekken caravans zijn afgemeten. Voor je tent vrij plekje zoeken. Ook in het hoogseizoen heb je normaal gesproken veel ruimte. Als je elektriciteit wilt geeft een lang verlengsnoer (20m+) meer vrijheid voor een plek. Er zijn voldoende douches en wc's en die worden goed schoongemaakt. Het zou alleen wat vaker op een dag kunnen. In het riviertje is een betonnen/houten dam gemaakt waardoor er een plek is ontstaan waar je even kan onderdompelen om af te koelen in het schone koude water. Kinderen kunnen er lekker spelen en zwemmen. In het restaurant kan je best goed eten. Geen sterrenrestaurant maar zeker niet slecht. De gehele dag wordt er heerlijk vers brood gebakken. Het meeste personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Meditatieruimte aanwezig. Weekenden zijn drukker door groepen Spaanse wandelaars.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Dikke aanrader voor natuurliefhebbers

ehidding,
    11-7-2013

Fantastisch gelegen camping ,bestaande uit terrasvormige veldjes met goed verzorgd gras onder hoge bomen. Er zijn ook zonnige plekken. Er is zoveel ruimte dat je echt wel een rustige plek kunt vinden! Veel vogels en veel bloemen.

Keurig verzorgde toiletgroepen, een prima restaurant, verse broodjes en wat supermarktprodukten.

In de receptie ligt een dikke map met allerlei info, en iedereen is werkelijk zeer behulpzaam.

Erg fraaie huisjes die je kunt huren, keurig verzorgd, ook onder hoge bomen, met een leuke veranda. Er waren opvallend veel motorrijders die hier gebruik van maakten.

Leuke dorpjes in de buurt, mooie autoroutes en wandelroutes en ook veel fietsroutes, maar er is best redelijk veel hoogteverschil.

Gereisd met partner in juni 2013

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prachtige camping en omgeving

Marja Braam,
    27-3-2013

Azolaze ligt in een prachtig stuk natuur, de camping zelf is ruim, schoon en ook erg gezellig.

Je kunt er tot rust komen,wandelen maar ook gezelschap zoeken met andere gasten. De gastheer en gastvrouw zijn zeer gastvrij, flexibel en behulpzaam waar nodig, met tips in de omgeving etc.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013
Isaba scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews