Bed and Breakfast Casa Usategieta

8 reviews over Bed and Breakfast Casa Usategieta in het Nederlands

Warm welkom.

Max
5-8-2015

We zijn letterlijk met open armen verwelkomt. Je voelt je thuis in de B&B, Guy en Maribel geven je dit gevoel ruimhartig. De B&B is mooi, je ziet authentieke elementen van de oorspronkelijke stal terug. Er is veel kunst te bewonderen. De kamer en het bed zijn prima! In de omgeving kun je prachtige uitstapjes maken in de Navarra of het Baskenland.

Zeer aangenaam en ontspannend!!!!!!!

greta celis en john van dijk
17-1-2014

Waarschijnlijk het kleinste dorpje in Baskenland! Ongelooflijk rustig ,voor wie rust zoekt, ideaal!!!!! De warmte en hartelijkheid waarmee wij begroet werden is onvergetelijk! Het eten, speciaal voor ons klaargemaakt, een typisch gerecht van de streek, en het ontbijt, waren super! Zelden meegemaakt dat een B&B zo perfect aansloot bij onze noden! Als enig minpuntje wil ik aanhalen dat het verblijf van 1 nacht te kort is om volledig te kunnen genieten van al deze overvloed!!!!!Volgende keer langer verblijf!!!!!!!G

Gastvrij

Ria
13-1-2014

Wat een hartelijke en gastvrij onthaal in casa Usategieta! We hebben genoten van het verblijf. De B&B is sfeervol ingericht, het bed sliep prima en we hebben genoten van het ontbijt. De gastvrouw heeft heerlijke (streek) maaltijden gekookt! We hebben ons op het gemak gevoelt in de B&B en ook de contacten met de dorpsgenoten (ondanks de taalbarriere) maakte het verblijf bijzonder.

Heel vriendelijke ontvangst.

Zooverbieke
22-11-2013

B&B in Genevilla is een aanrader, altijd lekker eten en een goede sfeer.

Guy, eigenaar, 25-11-2013

Hola Bieke ! Bedankt voor de beoordeling en de foto's,

maaaaaaar le lens is ONZE gevel wel voorbij geschoten !!Ja ,dat druivennat in Genevilla !! Ik zoek wel iets met de correcte gevel !!xx

zalige ontvangst in een gastvrij dorp en B&B

Jos Amerijckx
22-11-2013

Het eten is er zalig. De keuken van de gastvrouw top. Sinds deze zomer is er een zwembad voor jong en oud. Mooie natuur. Ideaal ook voor wandelaars en fietsers! Eveneens fijne cultuuruitstappen mogelijk naar Pamplona, Bilbao, San Sebastian, Burgos, etc.

Op gewoonweg alle gebied: fantastisch!!!!

Guy Demunter
21-11-2013

In deze Casa Usategieta word je als een koning ontvangen! De aankomst is super vriendelijk, de mensen staan altijd voor je klaar, het eten is top (!!!), de omgeving is gewoon prachtig en ideaal voor urenlange wandelingen maar eveneens voor het opsnuiven van cultuur in steden als Navarra, Bilbao, SAN Sebastián, Logrono, etc...

Maribel en Guy, eigenaar, 22-11-2013
Onze leuze " mi casa es tu casa", Iedereen moet zich ogenblikkelijk thuis voelen, of het nu om "reisduiven" of "tortelduiven" gaat !! Casa Usategieta = huis van de duiven (in baskisch)

Eens je er geweest bent ga je zeker terug

Pascale en Ruud
3-10-2013

Maribel en Guy hebben een mooi verzorgde en gezellige casa rural

het ontbijt is meer dan ruim genoeg voorzien van alles wat je maar wensen kunt. Guy geeft voldoende tips om s avonds lekker te gaan eten

wij gaan er in ieder geval nog terug

Gastvrij hoog in het vaandel !

Luc De Roeck
2-9-2013

Mooi ingerichte casa rural. Authentiek huis met prima kamers. Echt Baskisch dorpje. Guy en Maribel ontvangen je als familie en geven je een echt thuis gevoel. Mooie natuur en leuke uitstappen in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Usategieta in Genevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Usategieta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.