Reviews over Genevilla

Warm welkom.

Max,
    5-8-2015

We zijn letterlijk met open armen verwelkomt. Je voelt je thuis in de B&B, Guy en Maribel geven je dit gevoel ruimhartig. De B&B is mooi, je ziet authentieke elementen van de oorspronkelijke stal terug. Er is veel kunst te bewonderen. De kamer en het bed zijn prima! In de omgeving kun je prachtige uitstapjes maken in de Navarra of het Baskenland.

Zeer aangenaam en ontspannend!!!!!!!

greta celis en john van dijk,
    17-1-2014

Waarschijnlijk het kleinste dorpje in Baskenland! Ongelooflijk rustig ,voor wie rust zoekt, ideaal!!!!! De warmte en hartelijkheid waarmee wij begroet werden is onvergetelijk! Het eten, speciaal voor ons klaargemaakt, een typisch gerecht van de streek, en het ontbijt, waren super! Zelden meegemaakt dat een B&B zo perfect aansloot bij onze noden! Als enig minpuntje wil ik aanhalen dat het verblijf van 1 nacht te kort is om volledig te kunnen genieten van al deze overvloed!!!!!Volgende keer langer verblijf!!!!!!!G

Gastvrij

Ria,
    13-1-2014

Wat een hartelijke en gastvrij onthaal in casa Usategieta! We hebben genoten van het verblijf. De B&B is sfeervol ingericht, het bed sliep prima en we hebben genoten van het ontbijt. De gastvrouw heeft heerlijke (streek) maaltijden gekookt! We hebben ons op het gemak gevoelt in de B&B en ook de contacten met de dorpsgenoten (ondanks de taalbarriere) maakte het verblijf bijzonder.

Heel vriendelijke ontvangst.

Zooverbieke,
    22-11-2013

B&B in Genevilla is een aanrader, altijd lekker eten en een goede sfeer.

Guy, eigenaar, 25-11-2013

Hola Bieke ! Bedankt voor de beoordeling en de foto's,

maaaaaaar le lens is ONZE gevel wel voorbij geschoten !!Ja ,dat druivennat in Genevilla !! Ik zoek wel iets met de correcte gevel !!xx

zalige ontvangst in een gastvrij dorp en B&B

Jos Amerijckx,
    22-11-2013

Het eten is er zalig. De keuken van de gastvrouw top. Sinds deze zomer is er een zwembad voor jong en oud. Mooie natuur. Ideaal ook voor wandelaars en fietsers! Eveneens fijne cultuuruitstappen mogelijk naar Pamplona, Bilbao, San Sebastian, Burgos, etc.

Genevilla scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews