Reviews over Eusa

Leuk met aantal nadelen

Elly,
    26-7-2018

Leuke Spaanse camping maar helaas aantal nadelen. Zwembad s middags dicht en we mochten zelfs niet op de stoelen in de schaduw buiten het bad zitten, verder was er een jeugdkamp met zo’n 50 kinderen, zodra t zwembad open was metten nergens plek meer. Redelijke, gratis WiFi, sanitair oke

Prima camping voor bezoek aan Pamplona👍

Willy,
    23-4-2018

Prima camping, goed sanitair, grote plaatsen. Lekker stokbrood te bestellen bij receptie. Vriendelijke ontvangst, alleen sprak de medewerker geen woord Engels, alleen Spaans 😳

Mooi fietspad langs de Arga naar Pamplona, ca. 10 km. Wel goed op de bordjes letten!!

Met de actiekaart slechts 17,00

Leuk voor een dag

Gerrit,
    3-9-2014

De camping maakt een rommelige indruk. Iedereen plant zijn tent of camper maar waar hij wil. Daarnaast zijn de plekken niet duidelijk afgebakend. Het sanitair is oud maar schoon. Helaas werkt de verlichting op een timer, zodat je binnen 3 minuten in het donker zit. Dus douchen en naar de WC gedurende de dag, of een zaklamp mee. In de douches geen haakjes zodat je je kleding over de deur moet hangen. De camping is wel een prima uitvalsbasis om Pamplona een dagje te bezoeken. Een aanrader is om dit per fiets te doen. Wifi is belachlijk duur 10 Euro per 24 uur voor 1 apparaat.

Prima camping

hilda van Loon,
    5-8-2013

Tijdens de San Fermin feesten deze camping bezocht, wel hogere prijzen tijdens deze feestweek. Met de bus vervoer van camping naar Pamlona is super geregeld. De camping geschikt over een eenvoudig zwembad met kinderbadje en oud maar schoon sanitair.

Prima camping

Rob,
    4-7-2012

Prima camping om Pamplona te bezoeken. Camping ligt er zo'n 10km vandaan. De grootte vd plaatsen is wisselend. Erg jammer dat mid juni het zwembad leeg stond. Sanitair is beetje gedateerd, maar was schoon. Acsi camping, dus in voor-en naseizoen veel Nederlanders. Weinig vaste staanplaatsen.