Hotel Peruskenea

Kleine hotelsWeer vandaag11°2°
Hotel Peruskenea

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Peruskenea voor je op een rij gezet:

Laatste review

slecht hotel met kantine voedesel

jan,
22-6-2011

diner opgewarmt uit potje,ontbijt zeer karig eigenaar deed geen moeite om te communiceren

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Peruskenea in het Nederlands

slecht hotel met kantine voedesel

jan
22-6-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peruskenea in Beruete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peruskenea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.