Hotel NH Pamplona El Toro

KinderhotelWeer vandaag23°10°

We hebben een aantal aanbieders voor NH Pamplona El Toro voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel NH Pamplona El Toro in het Nederlands

fantastisch super deluxe kamer en accomodatie

francine en Jan
25-9-2017

het hotel is super zeker voor zijn prijs ~, het eten avondmaal viel tegen de maitre d'hotel was tot 2 x toe niet eerlijk , rekende koffie als extra die in menu inbegrepen was indien je geen dessert wou en gaf bewust een andere uitleg voor het vlees van de hoofdschotel , prijs voor avondeten veel te duur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Pamplona El Toro in Berrioplano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Pamplona El Toro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.