Hotel Intercontinental Mar Menor Golf Resort & Spa *****

Hotel Intercontinental Mar Menor Golf Resort & Spa *****

Hotel Intercontinental Mar Menor Golf Resort & Spa
Hotel Intercontinental Mar Menor Golf Resort & Spa
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental Mar Menor Golf Resort & Spa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Intercontinental Mar Menor Golf Resort & Spa in het Nederlands

uitzonderlijke hoge kwaliteit

wauters kurt, 20-4-2013

Dit hotel en twouwens het ganse resort is buiten categorie uitmuntend en proper .

Dit is 1 van de meeste goed georganiseerde vakantie gelegenheden .

Het hotel is van zeer hoog niveau en verdient zijn sterren zeker .

Het buffetontbijt is hoogstaand van variatie en topkwaliteit, ook geniet u van alle rust in dit hotel en voelt geen enkele druk van overbevolking .

De netheid en service is vergelijkbaar met internationale hotels .

Fantastisch hotel!

Gary, 5-7-2010

Zeer mooi en aangenaam hotel, het is dan ook alle vijf zijn sterren meer dan waard.

De organisatie is er heel goed. Binnen de groep Polaris kan men elke dag golfen op een andere club.

Wel zeer warm in de zomer.

nooit meer in de winter

Fam Splint, 26-1-2010

We zijn er geweest van 18 tot 24 januari. op de website staat dat er verschillende restaurants open zijn nou er is er maar 1 open en van do/za nog een aziaat met heel weinig keus.

Bepaalde behandelingen van de Spa konden niet, personeel met vakentie.

Wij hebben in totaal 4 mensen gezien tijdens ontbijt en diner. Tapas zijn er ook niet zoals wel beschreven staat. 's-avonds niemand in de ierse pub (de enige die open was)Een uitgestorven bende. Geen aanrader in de winter lijkt ons wel mooi in de zomer.

Aan te bevelen golfresort

Toos en Harry, 13-10-2009

Bungalow's netjes en goed onderhouden. Het resort geeft een zeer goede en verzorgde indruk

Golfen op de 9-holes baan heb je na 2x wel gezien.

Erg mooie golfbanen in de directe omgeving.

Prijzen in de bar van het hotel aan de hoge kant.

Luxe Hotel

A.A. Westland, 23-8-2008

Uitstekend hotel met 5 sterren gastvriendelijkheid. Kamers erg mooi. Prachtig Zwembad. Prachtig golfresort.

Een droomplaatje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental Mar Menor Golf Resort & Spa in Torre-Pacheco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental Mar Menor Golf Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Intercontinental Mar Menor Golf Resort & Spa scoort een 8.83 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: