Hotel Intercontinental La Torre Golf Resort

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental La Torre Golf Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Intercontinental La Torre Golf Resort in het Nederlands

Goed hotel op een wat afgelegen plek.

Stephan
15-2-2013

Hotel Intercontinental La Torre Golf Resort is zeer aantrekkelijk voor golfers.

Met meerdere zeer mooi aangelegde en goed onderhouden banen is dit een goede uitvalsbasis voor golf in het voor of najaar.

Door de overvloedige bebouwing rondom de golfbanen zal het er in het hoogseizoen dringen zijn en waarschijnlijk sowieso te warm om te golfen.

prima, maar wel uit de richting

heer Koebrugge
22-10-2012

Prima Resort. Wij verbleven in één van de huisjes, niet in het hotel. Mooi om de golfbaan gelegen, maar wel vrij ver weg van leuke stranden.

erg goed. eten kan veel beter!

j.g.g
27-9-2011

alles is bijna top echter:

het eten is fijne ziekenhuiskeuken en veel te duur

Goede prijs kwaliteit verhouding

M. van Vessem
6-2-2010

de kamers zijn ruim en mooi ingericht, ik had mooi uitzicht op de golfbaan en de vijverpartij.Gratis valetparking, vriendelijk personeel. Het ontbijt kan beter en uitgebreider voor een 5 sterren hotel en om de thee moest je vragen als je überhaupt opgemerkt werd. In het weekend brunch met entertainment voor de kinderen. Ontbijt bij golfclubhouse kan ook en is veel goedkoper. Voor een golfweekend een aanrader, zeer rustige baan.

Topper !!!

Els
17-5-2009

Niets aan te merken. Prachtig hotel, alles erop en eraan. Vlotte bediening, schitterende indoor pool, prachtig ontbijtbuffet. Op de wenken bediend. Een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental La Torre Golf Resort in Torre-Pacheco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental La Torre Golf Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Intercontinental La Torre Golf Resort scoort een 8.67 uit 10 op basis van 5 reviews.