Vakantiepark Peraleja Golf Villas

Vakantiepark
Vakantiepark Peraleja Golf Villas

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Peraleja Golf Villas voor je op een rij gezet:

4 reviews over Vakantiepark Peraleja Golf Villas in het Nederlands

Prachtig resort voor het doel: Golfen

Carla de Vries
26-8-2013
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Zeer mooi en ruim opgezet resort. Gehuurd huis was zeer compleet en luxe ingericht. Winkels en overig vertier op minimaal kwartier rijden. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

Nadelen: 1 handdoek en 1 baddoek bij aanvang. Hier moet je het de vakantie mee doen. Verder geen schoonmaak. Ook geen handleiding 'hoe werkt de vaatwasser' of 'de wasmachine' of 'de airco' of 'het zonnescherm'.

Ook filterde het (privé!) zwembad niet helemaal goed en was de waterstand erg laag. Daarnaast was er geen materiaal aanwezig om de bodem te stofzuigen. 4 dagen achter elkaar geklaagd en zou de 'gardener' langs komen om de zaken te regelen. Hij moet nu nog komen! Jammer.

Voordelen: Resort lijkt net een oase in de woestijn. Prachtige golfbaan en goede Pro's. Heb hier mijn GVB gehaald.

Prima plekje

Gemma
27-4-2012
  • Activiteiten8

La Perjalejagolf bestaat uit een door laagbouw omzoomde 18-holes golfbaan. De huizen hebben diverse afmetingen. Wij (met zijn 2-en) logeerden in een 2-persoonsbungalow met eigen zwembadje. Bungalow is goed maar niet overdreven ingericht. De keuken is voorzien van alle apparatuur tot aan een wasmachine toe. Op het terras staan 2 prima ligbedden en meerdere tuinstoelen. De bedden waren opgemaakt en werden in de loop van de week nog eens verschoond, evenals de handdoeken. Zelf een badlaken meenemen is handig. Eten kun je in het clubhuis of La Pelegrina (bij de manege). Beiden prima. Naast golfen kun je er paardrijden en/of tennissen. Wij hadden een paar (uitstekende) golflessen. Het complex is op ± 10 minuten (per auto) van Sucina gelegen alwaar een supermarkt en een paar restaurants zijn. Een grote supermarkt is in San Javier op 20 minuten rijden. Het personeel in La Perjaleja is uitermate vriendelijk.

prachtig resort om te golfen

conny
11-12-2011
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

peraleja golf is een prachtig golfresort waar we heel goed les hebben gehad van de aan de club verbonden pro. huisje was luxe. Helaas wel wat afgelegen en altijd de auto nodig om ergens anders te gaan eten. Maar daarnaast ook weer erg veel steden in de omgeving die het bezoeken waard zijn.

Zeer mooi verblijf, afstand van het strand 20 min.

nancy
11-4-2011

Zeer mooi verblijf, afstand van het strand 20 min.

Het dorp wordt uitgebreider en leuker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Peraleja Golf Villas in Sucina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Peraleja Golf Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.