Géén boekingskosten

Meer appartement info

7 Reviews over Corner Laluz

• 9M. de Bruijn22-08-2018

Fijne vakantie gehad

Zeer comfortabel appartement, fijn zwembad. Achterland vonden wij wat minder interessant, richting de kust zijn leuke stadjes te vinden

• 8familie Swieringa21-03-2018

Uitstekend appartement in een rustig omgeving

Een uitstekend onderhouden appartement, voorzien van alle benodigdheden. Door ligging is er de gehele dag zon op het terras. Voor het verkennen van omgeving is een auto handig.

• 8Langeraert12-07-2017

Perfecte vakantie gevoel in een 'thuis' omgeving

Alles tip top voor een zorgeloze en ontspannen vakantie.

Je hebt wel een auto nodig om de streek te verkennen maar voor de rest een aanrader.

• 8Fam Buijs23-08-2016

Prima Appartement in hele rustige omgeving

Prachtig appartement, zeer goed uitgerust, met name de keuken was erg volledig. Ook een flink balkon met mooi uitzicht op de berg bij het dorpje.

Erg goede uitvalsbasis om de gehele regio te ontdekken. We hebben genoten van de cultuur maar zeer zeker ook van de natuur en het zwembad.

Mede dankzij de uitgebreide documentatie die in het huis aanwezig is was het niet moeilijk om iedere dag wat nieuws te doen en ontdekken.

Prima restaurants in de regio aanwezig.

Auto is wel nodig ivm ligging van het dorp en appartement.

Wen en Marcel hartelijk dank voor de fijne periode in jullie appartement.

Fam Buijs

• 8Fam.Limmen22-06-2016

Mooi appartement

De huiskamer is iets te klein voor 6 volwassen personen. Verder is het appartement keurig, goed ingerichte keuken. Slaapkamer beneden iets te klein. Ligging is perfect. De gehele dag de zon. Het is jammer dat er geen Nederlandse TV aanwezig is.

• 9Paul & Anne Westdorp29-12-2015

Super Kerstvakantie

Prachtig appartement, zeer goed uitgerust. Goede uitvalsbasis om de regio te ontdekken met voor elk wat wils. Wij kwamen om te golfen, wat hier geen probleem is. Veel keuze aan golfclubs, schappelijke greenfees, inclusief buggy. Prachtig weer, zelfs met Kerstmis golfen bij temperaturen tussen 22 en 30 graden, zalig. Wij speelden: - las Ramblas : een aanrader, niet gemakkelijk - peraleja : zeer mooi onderhouden baan, prettig om te spelen - Roda golf : wij hadden gelet op de site van de club hoge verwachtingen, doch geen enkele werd hiervan ingelost. Geen aanrader wat ons betreft - menor golf : prachtig, gaan zeker terug

In het appartement uitgebreide informaties over bezienswaardigheden, restaurants, stopping, fietstochten, enz. Wen & Marcel, prachtig gedaan en doe zo verder

• 8Wim Foudraine 29-06-2015

Appartement met alle denkbare voorzieningen

Prima naar ons zin gehad in dit fijne appartement. Het was voor ons een onbekend deel van Spanje maar hebben iedere dag iets nieuws ontdekt mede door de inspanningen die Marcel & Wen hebben genomen via een prima documentatie in de vorm van een map voorzien van bezienswaardigheden met QR codes. Auto is absoluut noodzakelijk. Ook zijn Marcel & Wen goed bereikbaar voor alles wat je maar wilt weten, erg prettig. Aanrader namens Wim & Nancy BEST

Appartement Corner Laluz info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)