Camping Naturisten Camping El Zorro (incl. B&B)

CampingWeer vandaag25°17°
Camping Naturisten Camping El Zorro (incl. B&B)
9,1

18 reviews over Camping Naturisten Camping El Zorro (incl. B&B) in het Nederlands

Geweldige plek

Berry en Maria
19-7-2018

Een geweldige plek met uiteraard insecten. Zonder insecten zijn wij er ook niet. Sfeervolle camping/B&B. Prachtig zwembad. Knus en niet te groot. Heerlijk om te wandelen en uit te rusten. Uiteraard op zo'n relatief kleine camping geen echte eetgelegenheid, maar wel twee gezellige avonden samen eten behoren hier tot een mogelijkheid. Gerund door twee prachtige mensen, Denise en Peter. Een lust om meerdere malen hier naar toe te gaan.

Wanneer mogen we weer!

Keetje
30-12-2017

In 2013 voor de eerste keer op dit prachtige terrein geweest. Meestal gaan we maximaal 2 keer terug naar een zelfde locatie. We zijn nu net terug van ons 7e verblijf op El Zorro en we zijn nog lang niet uitgekeken. Peter en Denise, jullie zijn super!

Rustig, mooi, vriendelijke eigenaren veel insecten

Bert en Kees
10-8-2017

Ligging erg mooi, eigenaren super! Goed verzorgd. Door vliegen en wespen niet te verblijven in augustus. Camping was nagenoeg leeg. Waardoor ons doel, het ontmoeten van andere Campinggasten niet lukte. We moesten helaas elke dag ergens anders naar toe, omdat het op de camping door alle insecten niet uit te houden was. Eigenaar Peter heeft ons geprobeerd te helpen door een ventilator buiten te zetten maar dit was helaas niet afdoende. Uit eten gaan is een flinke onderneming, Mooi zwembad, maar helaas ook weer veel wespen en vliegen. We hadden een B&B gehuurd. Was redelijk ingericht, zeker voor de prijs. Toch jammer dat er geen stromend water in de B&B was en dat het bed erg laag was. Belangrijk is dat mobiel telefoneren niet mogelijk is, er is geen bereik, dus ook geen internet op 3G of 4G.

Verder niets dan lof voor de inzet van de eigenaren, ze hebben er een prachtige camping van gemaakt.

Prima plek om te onthaasten, met mooiweer garantie

Rudolph van den Hoven
5-7-2016

De gastvrijheid van eigenaars Peter & Denise is enorm, de toewijding waarmee zij El Zorro tot een paradijs maken verdient bewondering. Hoewel een strijd met de elementen - met name die altijd maar brandende zon - toveren zij landgoed El Zorro om met flora welke een passend maar boeiend contrast vormt met de rest van de Sierra del Viento. Een plek om terug te keren, al was het alleen al maar om die laatste drie kilometer ... een avontuurlijk, onverhard, bochtig karrenspoor. En schrijf je beslist in voor de BBQ en Kippenavond: het horeca verleden van Peter & Denise proef je terug in al wat ter tafel komt! Bourgondisch genieten in Spanje ... ja, dat kan!

Prachtige plek!

A Bouman
3-6-2015

Wij hebben genoten van zoveel dingen! Eerst zijn we op aanraden van Denise naar de wijnfeesten van Caravaca de la Cruz geweest. Dat was een geweldige ervaring. Naast de caballos del vino op zaterdag waren ook de moros y cristanos op zondagmiddag een prachtig festijn. Ook het weer was geweldig. Op el Zorro hebben we prachtig gewandeld, een wijnproeverij beleefd, leuke bbq´s en borreluurtjes met de buren op het pleintje gehad en genoten van de gezellige sfeer op een plek midden in de natuur. Velez Rubio is enig, zeker met zoveel communies en trouwerijen in de grote kerk. Ook het zwembad is genieten. Hasta la proxima!

super plek midden in de natuur

Germaine
23-4-2015

Mooie rustige camping met ruime plaatsen midden in de natuur. Geweldige ontvangst door Peter en Denise met een drankje en informatie over de camping en de omgeving. Twee maal per week is het mogelijk samen te eten en op zaterdagochtend een wandeling met Peter te maken in dit mooie deel van Spanje. Genieten van het zwembad, de natuur, de rust en de vogels, bijeneter, wielewaal, slangenarend en veel meer, in de directe omgeving zitten vale gieren.

Peter en Denise, en jullie kinderen Cheyenne en Tristan, bedankt, jullie hebben een super plek gecreëerd waar het aan niets ontbreekt en waar zoveel mensen zich welkom en verwend voelen.

natuur, rust en ruimte

Anton van der Haagen
2-10-2014

Al enkele jaren verblijven wij regelmatig op El Zorro. Telkenmale als wij arriveren vanuit de Randstad is de camping en de omgeving een verademing en tegelijk een thuiskomen bij de familie Hollanders. Na de hectiek van Nederland is El Zorro een oase van natuur, rust en stilte. De faciliteiten zijn dik in orde, 2 keer per week is er gelegenheid deel te nemen aan een gezamenlijke maaltijd en in de directe omgeving kan (eventueel naturistisch) gewandeld worden in de heuvels van de Sierra del Viente. Kortom, een aanrader voor een uiterst ontspannen vacantie.

Fantastische plek maar nooit meer.

Tineke Fieggen
24-9-2014

Een prachtig terrein. Hard werkende eigenaar. Schoon sanitair. Heeft eigenlijk alles wat je moet hebben of willen, maar.............het stikt er van de Vliegen.

Ga je het terrein af dan heb je nauwelijks vliegen, maar op de camping is het een ramp. Jammer dat de eigenaren in de verdediging gaan i.p.v. de gasten op dit punt serieus te nemen. Half augustus was de camping leeg. Waarom? Door de vliegen!!!!!

TOP!

Willemijn
15-9-2014

Bij toeval hier terecht gekomen, voor 3 dagen, tijdens mijn maandenlange reis door Spanje. Na 3 dagen vertrokken, maar het beviel zo goed dat ik een dag later weer terug gegaan ben en de rest van mijn vakantie ook gebleven. Supervriendelijk, schoner dan schoon sanitair, zelf een keuze kunnen maken, of je veel gezelschap wil of juist niet. Prachtige omgeving, geschikt om vanaf hier leuke uitstapjes te maken, het hele jaar door.

Fantastisch!

Keetje
30-9-2013

Deze camping gekozen o.a. op basis van de vele positieve reacties. Dan is het toch afwachten wat je er zelf van zult vinden. Helemaal niets is ons tegengevallen. Integendeel, we hebben 3 geweldige weken gehad, midden in de natuur. De familie Hollanders is enorm gastvrij. Als je van 'stappen' houdt, moet je hier niet zijn. Wij gaan zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturisten Camping El Zorro (incl. B&B) in Puerto Lumbreras , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturisten Camping El Zorro (incl. B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.