Sorteren

Proma

Frits
    1-11-2018

Goed geoutilleerd

Samen werken, samen eten echt gezellig

Geweldige plek

Berry en Maria
    19-7-2018

Een geweldige plek met uiteraard insecten. Zonder insecten zijn wij er ook niet. Sfeervolle camping/B&B. Prachtig zwembad. Knus en niet te groot. Heerlijk om te wandelen en uit te rusten. Uiteraard op zo'n relatief kleine camping geen echte eetgelegenheid, maar wel twee gezellige avonden samen eten behoren hier tot een mogelijkheid. Gerund door twee prachtige mensen, Denise en Peter. Een lust om meerdere malen hier naar toe te gaan.

Wanneer mogen we weer!

Keetje
    30-12-2017

In 2013 voor de eerste keer op dit prachtige terrein geweest. Meestal gaan we maximaal 2 keer terug naar een zelfde locatie. We zijn nu net terug van ons 7e verblijf op El Zorro en we zijn nog lang niet uitgekeken. Peter en Denise, jullie zijn super!

Rustig, mooi, vriendelijke eigenaren veel insecten

Bert en Kees
    10-8-2017

Ligging erg mooi, eigenaren super! Goed verzorgd. Door vliegen en wespen niet te verblijven in augustus. Camping was nagenoeg leeg. Waardoor ons doel, het ontmoeten van andere Campinggasten niet lukte. We moesten helaas elke dag ergens anders naar toe, omdat het op de camping door alle insecten niet uit te houden was. Eigenaar Peter heeft ons geprobeerd te helpen door een ventilator buiten te zetten maar dit was helaas niet afdoende. Uit eten gaan is een flinke onderneming, Mooi zwembad, maar helaas ook weer veel wespen en vliegen. We hadden een B&B gehuurd. Was redelijk ingericht, zeker voor de prijs. Toch jammer dat er geen stromend water in de B&B was en dat het bed erg laag was. Belangrijk is dat mobiel telefoneren niet mogelijk is, er is geen bereik, dus ook geen internet op 3G of 4G.

Verder niets dan lof voor de inzet van de eigenaren, ze hebben er een prachtige camping van gemaakt.

Prima plek om te onthaasten, met mooiweer garantie

Rudolph van den Hoven
    5-7-2016

De gastvrijheid van eigenaars Peter & Denise is enorm, de toewijding waarmee zij El Zorro tot een paradijs maken verdient bewondering. Hoewel een strijd met de elementen - met name die altijd maar brandende zon - toveren zij landgoed El Zorro om met flora welke een passend maar boeiend contrast vormt met de rest van de Sierra del Viento. Een plek om terug te keren, al was het alleen al maar om die laatste drie kilometer ... een avontuurlijk, onverhard, bochtig karrenspoor. En schrijf je beslist in voor de BBQ en Kippenavond: het horeca verleden van Peter & Denise proef je terug in al wat ter tafel komt! Bourgondisch genieten in Spanje ... ja, dat kan!

Puerto Lumbreras scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews