Appartement Pueblo Salado

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag18°9°
Appartement Pueblo Salado

We hebben een aantal aanbieders voor Pueblo Salado voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Pueblo Salado in het Nederlands

heerlijke plek voor een heerlijke prijs

nico van luijk
29-1-2009

Een heerlijk appartement, pal aan zee, een "we zijn lekker met vakantie" verblijf met alles er op en er aan, inclusief restaurant en zwembad. De service is uitstekend en zeer persoonlijk. Weinig is het personeel op het kantoor te veel. Het enige minpuntje is de afstand tussen Salida en het centrum en winkels, 10 minuten lopen. Ook ligt Puerto Mazarron zelf wat afgelegen van de rest van de streek en van Spanje.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2008

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pueblo Salado in Puerto de Mazarron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pueblo Salado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.