Sorteren

Reviews over accommodaties in Murcia

fantastisch

Wim van de Langenberg
    12-11-2018

de meest perfecte plaats om tot rust te komen na een dagje spanje-verkennen, uitstekende accomodatie met de meest gastvrije eigenaren die je je maar kunt wensen, diny en bert jullie maken een verblijf in jullie B&B tot de meest fantastische ervaring, BEDANKT !!

Op en top vakantie! Fantastisch.

E. Welch
    12-11-2018

De locatie is super. Hele mooie ligging, fijne kamers en heerlijk bed. Diny en Bert geven je een zeer welkom gevoel en zorgen voor een heerlijk, compleet ontbijt.

Op verzoek kun je er ook heerlijk en gezellig dineren, na een dag genoten te hebben van de prachtige omgeving.

Het zwembad was al gesloten vanwege de tijd van het jaar, dus daar kan ik geen beoordeling over geven. Het weer was overigens nog wel heel mooi. Dat maakte het vakantiegevoel compleet!

Fantastische Bed en Breakfast om terug te komen.

Liesbeth
    12-11-2018

Totale rust. Prachtige omgeving en mooie gezellige dorpjes in de omgeving. Je moet een stukje rijden voor het strand maar dat is geen probleem. Eigenaren Bert en Diny doen alle moeite om het voor jou nog meer naar je zin te maken. Prima ontbijt of maaltijd in overleg. Gewoon een heerlijke plek.

Weergaloos!

Frenk
    12-11-2018

Super ontvangst midden in de nacht na een verlaate vlucht met een tapasdiner.

Super enthousiaste Bert en Dini die je hartelijk ontvangen en begeleiden de gehele vakantieperiode! Ontbijt en diner waren goed verzorgd en lekker!

We komen zeker een keer terug!

Helma
    11-11-2018

Super goed ontvangen, zeer gast vrij en heerlijk verwend , een aanrader 😀