Villa

15 reviews over Villa Villa Calida in het Nederlands

Super tijd gehad!

Mirjam Blaauw
16-11-2015

Wij hebben ontzettend genoten in Villa Calida. Het is een prachtig huis (zeer sfeervol ingericht ook) met alles erop en eraan. De villa is rustig gelegen op tien minuten afstand van het strand en (Puerto de) Mazarron. Wij hebben vooral erg genoten van de verschillende zitjes rondom het huis, de bbq, het zwembad en ook de tafeltennistafel die in de schuur staat hebben we veel gebruikt. Wat we ook fijn vonden is dat de eigenaar zeer vriendelijk is, veel tips geeft om te zien en doen in de omgeving en graag meedenkt over o.a. vlucht en vervoer ter plaatse. Villa Calida is een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Heerlijk vakantie huis!

Esther Hopstaken
21-8-2014

Villa Calida is een heerlijk vakantiehuis met alles erop en eraan. Heerlijke bedden en fijn dat er een vaatwasser en wasmachine is. De streek was niet echt groen, veel rotsen maar wel met leuke stranden. Het zandstrand van Bolnuevo vonden wij het leukste, ook erg makkelijk met parkeren. Boodschappen is het makkelijkst om bij Consum in Campasol te doen, dat is 5 minuten met de auto. Let op: deze is wel op zondag dicht dus dan moet je naar de Lidl in Puerto de Mazarron. Op het park brood halen is nooit gelukt omdat 9 van de 10 keer het nog niet open was... echt op z'n Spaans dus. Mazarron zelf is niet veel te doen maar Puerto de Mazarron is leuk. Je kan lekker eten bij Viggo's op de Boulevard. De prijzen vallen reuze mee in deze regio dat is erg fijn! Cartagena is leuk om te bezoeken en we zijn zelfs nog in de 2 malls geweest bij Murcia voordat we terug vlogen. Mall Nuevo Campo is groter dan Thader Mall.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

PLACE TO BE !!!

Familie van Voorn
12-8-2013

Villa Calidá (20-07-13 t/m 10-08-'13), een mooie ruime villa zowel in- als om het huis, 'You get what you read on the site' . In de nabije omgeving vele mooie en strandjes, winkels en vele stadjes o.a. Murcia, Cartagena om maar wat te noemen. Voor ieder wat wils een TOP LOCATIE dus zeker een absolute aanrader voor mensen die ECHT VAKANTIE willen hebben !!..

Makkelijk contact met het Nederlands stel Janny & Aad, zij wonen ook op de country club dus als er wat was of wij wilde wat weten konden wij bij hun aankloppen.

last but not least, wat wij ook als zeer prettig hebben ervaren is het mail contact vooraf, wij mailde en zeer snel volgde er een antwoord of een eerste reactie op de mail en kwamen jullie erop terug....geen vraag vooraf die wij stelde was jullie te veel om op te antwoorden (erg prettig was dit vooral voor mensen zoals wij die graag goed voorbereid op vakantie gaan).

GRACIAS, THANK YOU, MERCI, BEDANKT voor alles en succes met de nieuwe gasten die volgen.....

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Super vakantie!

Baardewijk
26-5-2013

We hebben erg genoten van ons verblijf in Villa Calida! In het huis is alles aanwezig wat je maar nodig hebt en meer. Inclusief veel voor plezier en vertier. Het prive zwembad is echt heerlijk. Het is een mooie omgeving om lekker tot rust te komen. Echter kan je ook de drukte opzoeken in de steden die rondom liggen. Cartagena, Lorca en Murcia zijn echte aanraders. Hier vind je het echte Spanje terug! De verhuurder is een vriendelijke betrouwebare man die duidelijke en voldoende infomartie verstrekt. Wij hebben een top vakantie gehad!

Gereisd Met partner in mei 2013

Geweldige Mei-Vakantie!!

Bos
8-5-2013

Onze vakantie, begin mei, was helemaal super.Prachtige villa, mooi weer gehad, gezwommen in het riante zwembad. Over het zwembad kan een speciaal afdekzeil getrokken worden als je er niet in zwemt. Hierdoor warmt het water sneller op. Dat is een mooie bijkomstigheid in het voorjaar. De villa is heerlijk schoon en fris en heeft een leuk interieur, tevens is er WiFi en een sateliet-tv, top geregeld. In de schuur vind je fietsen, opblaasspullen voor t zwembad, een tafeltennistafel, een wasmachine, een hangmat, en uitgebreide terraszitjes. Verder liggen de supermarkt en de zee, alsmede de boulevard en gezellige terrasjes binnen 10 minuten afstand met de auto. 's Avonds kan je heerlijk wandelen in de bergen achter de villa en genieten van de prachtige omgeving, wanneer je daar natuurlijk van houdt. Ook de begeleiding vanuit de verhuurders verdiend een compliment. Goede en uitgebreide informatie van begin tot het eind. Ik kan Villa Espagnol van harte aanbevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Een van de beste vakanties ooit!!!

Blom
18-10-2012

de eerste 2 weken van oktober zijn wij in villa Calida geweest en hebben echt een topvakantie gehad. We zijn met 2 volwassenen, 1 kind en 1 baby geweest en alles wat je nodig had en zelfs nog meer was aanwezig. de informatie vooraf is echt supergoed en je kunt al je vragen stellen waar je binnen no-time antwoord op hebt. Zelfs voor een eerse boodschap was gezorgd toen we aankwamen. De villa zelf is erg gezellig ingericht en je hebt ruimte genoeg voor iedereen. Omgeving is voor kleine kinderen niet echt veel te doen, je hebt daarvoor echt een auto nodig om iets te gaan doen. Bij de villa zelf heb je wel de beschikking over een eigen zwembad dus dat is voor de kids helemaal super. In oktober moet je er echter wel rekening mee houden dat het water wat kouder is (volwassenen iets meer last van dan kinderen). Voor de baby (10 weken) was het water wel te koud maar daarvoor staat een plastic badje in de schuur wat je gewoon kunt gebruiken. Al met al een super geslaagde vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige villa!

Marjolein
20-9-2012

We hebben met ons gezin 11 dagen naar volle tevredenheid doorgebracht in Villa Calida. Het is een heerlijk huis en van alle gemakken voorzien. Het zwembad is echt heerlijk, met kinderen zeker een uitkomst. Met de auto zit je zo in het plaatsje Mazarron en bij het strand. Mazarron heeft een leuke boulevard en er zijn genoeg restaurants. Bij wat slechter weer kun je je prima vermaken in de grote winkelcentra en Ikea in Murcia. Ook de vele dvd’s en spellen zijn heel fijn om je te vermaken. Wij hebben echt een heerlijke tijd gehad in Villa Calida!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2012

Comfortabele Villa

R&J Zoetermeer
24-7-2012

In juli 2012 met 4 volw.en 1 kind verbleven in de goed ingerichte villa Calida. De villa is volledig voorzien van alle gemakken ook voor kinderen. M.a.w aan alles gedacht door de eigenaar.Tevens was het in het zwembad aangenaam vertoeven in de hitte (dagen van 37 graden)Ideale afmeting.In de omgeving een strand en div supermarkten. Goed naar ons zin gehad zeker een aanrader.Tevens een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Fantastische plek

Arwin en Jolanda de Boer
30-6-2012

Wij hebben van 15 juni 2012 tot 29 juni 2012 samen met zus en zwager en de kinderen in Villa calida onze vakantie door gebracht. Gezien er om de villa en tuin een hek staat en het huis en tuin kindvriendelijk ingericht was konden onze kinderen gaan en staan waar ze wilden. We hebben het heerlijk gehad en wanneer de kinderen het naar hun zin hebben heb je dat zelf ook. Het zwembad was heerlijk op temperatuur waardoor het in de avonduren ook heerlijk was om even een duik te nemen. Villa is van alle gemakken voorzien en de nodige luxe apparaturen. We hebben hier heerlijk genoten van een lekkere ontspannen vakantie en zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima vakantievilla

Ivo Mondeel
2-11-2011

Het huis bevindt zich in de zgn. urbanisatie Country Club en is voorzien van alle gemakken als een privé zwembad, een overdekt terras en een loungeterras. Er zijn drie slaapkamers, twee badkamers, een goed uitgeruste keuken en een ruime woonkamer met eettafel en televisie met alle Nederlandse zenders. Bovendien is er een ruime verzameling DVD films aanwezig voor een prettige avond. Binnen de eigen tuin is parkeerplaats voor een auto. Een auto is noodzaak in de omgeving van Mazarron. Uitstapjes en boodschappen moeten namelijk buiten de urbanisatie worden gedaan. Voor uitstapjes zijn de zondagochtendmarkt in Puerto de Mazarron aan te bevelen, alsmede de steden Cartegana en Murcia [IKEA en shoppingmall Nuevo Condomnia]. Met name bij minder goed weer bieden deze overdekte gelegenheden voldoende tijdverdrijf.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Oct 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Calida in Mazarrón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Calida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.