Hotel Sensol

Meer hotelinfo

2 reviews over Hotel Sensol

• 9Anna16-08-2008

Geweldig ontspannend hotel

Sensol hotel is pas in 2008 geopend. Het was hier en daar nog een beetje gissen door het personeel hoe ze sommige dingen moesten aanpakken, maar hier ondervond ik geen last van. Het hotel was echt heel erg proper. De bediening was super vriendelijk. Bijna iedereen kon wel een beetje engels. De kamers zijn heel erg mooi. Het spa resort was echt geweldig. Het hotel is een perfecte keuze voor een rustige en relaxte vakantie. Enige nadelen: Het hotel is niet echt kind vriendelijk. Ik geloof ook niet dat het de bedoeling is dat men daar met kinderen heen gaat. Het is meer een hotel voor koppels. Een ander nadeel is dat men enige kilometers moet reizen om naar het strand of grote steden te komen. 2km van het hotel af is een klein centrum met een paar eettentjes en pinautomaten. In verhouding was het hotel ook absoluut niet door.

0 tips over Hotel Sensol

0 vragen over Hotel Sensol