Villa Quito

2 reviews over Villa Quito in het Nederlands

Fantastisch vakantieverblijf!

Lisette Raeymaekers
1-11-2017

het mooiste vakantieverblijf dat ik tot nu toe tegenkwam. Ruim, heel netjes, 2 terrassen, dus je kan meedraaien met de zon. Alle comfort is hier aanwezig. Simpelweg: Een aanrader!!!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Fantastisch, volgend jaar terug.

Sylvia van de Velde
29-7-2013

Villa Quito is een ruime villa waar gemakkelijk met 6 personen in geleefd kan worden. Wat een luxe, 3 badkamers!! Erg schoon binnen en buiten. Prachtig uitzicht op de bergen vanaf het dakterras. Heerlijk privé zwembad. Slechts 15 minuten rijden tot aan de prachtige stranden van de baai van Mazarrón. Erg vriendelijke ontvangst van Anita van AHrentalservice. Veel informatie gekregen over de omgeving. Winkels, bars en restaurants op 6 minuten. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Kon niets goedkopers in de buurt vinden en met zo´n service. Ongelooflijk.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Quito in Mazarrón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Quito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.