Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast La Casa Hermosa in het Nederlands

Rustige gelegen B&B

Fam. Gielen
2-8-2017

B&B ligt heerlijk rustig tegen een berg. Mooie verzorgde kamers met inloopdouche en bubbelbad. Als je mee wilt eten Henk kookt iedere dag. Ontbijt is voldoende verzorgt. Mooie B&B als je van rust houdt. Henk en Silvia zijn hele gezellige mensen met hart voor de gasten.

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastisch , verzorgd en meer dan vriendelijk

Ria-Sophie Rietveld
2-6-2013

Deze B en B van Sylvia en Henk moet eigenlijk onder een B en B plus categorie vallen, de kamers zijn fantastisch ! Vriendelijkheid is ten top , en Henk is een zeer goede chef kok wat kan hij lekker koken aanrader om mee te eten dus ! Vanaf deze B en B is het goed te doen naar de kust met de auto ongeveer 20 minuten rijden , tevens is het een heerlijkheid om de omgeving eens goed te bekijken het is er prachtig ! Sylvia en Henk ( ik noemde Henk per ongeluk Hans soms...) Dankjullie wel !!!! Wij komen zeker nog eens terug ! Ria - Sophie en Nicoline

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Fijne tussenstop tijdens touren door binnenland

Caline
21-6-2010

Heerlijke, rustige plek met een mooi groot zwembad. Goede locatie om nergens aan te moeten denken. Sylvia en Henk maken het je zo aangenaam mogelijk.

Gereisd Met partner in Sun May 02 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede accomodatie in een rustige omgeving.

B. Bosma
22-4-2010

B&B ligt in een rustig dal met weidse gezichten. Gezellige mensen. Ik persoonlijk vind het niet geschikt voor mensen met kleine kinderen,omdat er geen speeltoestellen waren en ze recht in het zwembad kunnen lopen. Verder alles tip top in orde. Ligt 18 km van Mazarrón in het dorpje Morata

Gereisd Met partner in september 2009

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast La Casa Hermosa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Casa Hermosa in Mazarrón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Casa Hermosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.