Vakantiepark
7,9

• Onderkomen8,6
  • Activiteiten5,1

36 reviews over Vakantiepark Country Club De Mazarron in het Nederlands

Heerlijk rustig en relaxed met mooi weer!

Jolanda
3-9-2017
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Het is een heel rustig park. Er is niets te doen zoals uitgaan, cafe's of voor kinderen. Er zit hier wel een restaurant. Kun je lekker en goedkoop eten. Wij hebben de 1e keer bij Belvila gehuurd. Laatste 2 keren bij Casana. Echt een heerlijke villa. Met een eigen zwembad en een omheinde tuin. We zijn hier met onze honden. We kunnen ze meteen in de bergen uitlaten. Enigste minpuntje vind ik dat er in die 3 jaar tijd dingen veranderd zijn. Bijvoorbeeld het is nu veel toeristischer geworden en nu mogen we op die mooie stranden niet meer met onze honden komen terwijl dat voorheen wel mocht. En zijn nu speciale stranden voor honden maar die zijn echt vies en niet geschikt om te gaan liggen. Verder is de omgeving prachtig en Puerto de Mazarron echt heel leuk! Bolnuevo is ook een leuk dorp! Een top vakantie!!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijke rustige vakantie in prachtig huisje

Piet
25-6-2017
  • Activiteiten7

Hadden een huisje gehuurd via Nederlandse verhuurders met privezwembad. Het huisje was van alle gemakken voorzien en erg comfortabel ingericht, de verhuurders gebruiken het huisje zelf ook als vakantieonderkomen en dat is te merken want alles was aanwezig. Gezien de overige recensies denk ik dat dit niet bij alle huisjes het geval is dus daar moet je goed op letten tijdens het boeken. Verder kan je heerlijk en goedkoop eten in Mazarrón en Puerto de Mazarrón. Mooie baaitjes en rustige stranden het is een vakantiebestemming waar spanjaarden zelf naartoe trekken in de zomermaanden

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Mooie locatie

anoniem
7-1-2017
  • Activiteiten7

Wandelen, sporten, fietsen, rust en ruimte. Try Mazarron Country Club once.

Gereisd Met partner in Fri Oct 07 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit en nooit meer

Anoniem
25-11-2016
  • Activiteiten1

Wij hebben in een huisje gezeten in Countryclub Mazaronne,Casa Mediterraneo. Gingen uit van de advertentie ; Op een prachtige locatie van dit mooie resort staat onze nieuwe Casa Mediterraneo. Keurige prima onderhouden badkamer die altijd ZEER schoon is. Deze advertentie klopte totaal niet met de werkelijkheid. Het was vies, smerig en de badkamer zat vol met schimmel wat door deinsde in de slaapkamer. Koffers konden niet eens uitgepakt worden, want het stonk in het hele huis. Het probleem; De badkamer was zo beschimmeld en nat , je rook de penetrante lucht in het hele huis. Wij zullen nooit maar dan ook nooit meer een huisje in Countryclub Mazaronne boeken.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling vatbaar!

Alan van Dongen
19-9-2016
  • Activiteiten1

Het park ziet er netjes en verzorgd uit maar ligt in the middle of nowhere!!!!! Het ligt midden in een maanlandschap of woestijn en er is niets te doen in de omgeving. Het park heeft verder ook geen voorzieningen. Geen supermarkt of iets dergelijks. wel is er een cafeetje waar je wat kan drinken met mensen van 70 jaar of ouder. Dichtstbijzijnde supermarkt is een kwartier rijden. Wij waren er de eerste week september en het seizoen houdt hier echt op bij de laatste week augustus met als gevolg dat Puerto ook voor 4/5 deel dicht was. Alleen in Puerto is dan ook nog wel iets te doen want in de verre omtrek binnen 60 km is echt Niets te doen. Let op!!! Als je hier dan toch naartoe gaat huur dan niet via website of meneer K....!!!! De foto's kloppen niet en de huisjes van deze meneer zijn kompleet uitgekleed. Alles is plastic zelfs de schuttingen hebben ze van kunstgras gemaakt!!!! Geen planten in de tuin maar een zwembad in een grindbak aangelegt!!! Zeer ongezellig en oncomfortabele huisjes!!!

Gereisd Met partner in september 2016

Leuk eens te zijn geweest maar niet voor herhaling

Anoniem
4-8-2016
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Last minute gehuurd, Villa Antojo/Country Club Mazarron

Helaas een paar puntjes van kritiek: • Wij hadden een huisje geboekt met 3 slp.kamers bij aankomst bleken dit er 2 te zijn. Er is een bed gebracht voor in de huiskamer, beetje ongemakkelijk, werd verder niet gecompenseerd. De foto's van Villa Antojo zien er heel mooi uit met bloemen etc. maar bij ons gehuurde huisje was er helaas geen bloem te zien, nogal kaal. • ’s avonds laat aangekomen, nog geen fles water o.i.d. in de koelkast, jammer. • Geen basis spullen aanwezig, van peper en zout tot schoonmaakmiddel hebben we allemaal zelf moeten kopen en dus ook achter moeten laten (vliegtuig). Dit schijnt niet achter te blijven voor de volgende huurders. • Huisjes liggen heel dicht op elkaar, zwembad aan zwembad. Veel herrie gehad van spelende (schreeuwende) kinderen van de buren. • Het park heeft geen winkel, je moet dus een eindje rijden voor de boodschappen. Verder heb je echt een auto nodig, alles is een stuk rijden. • Airco alleen in het kleine huiskamertje terwijl de slaapkamers in de nacht (28 graden) heel erg warm bleven, niet handig. • We wisten dat er niet veel te doen zou zijn op het park maar er is echt helemaal niets te doen. Alleen een Taverne waar over het algemeen Engelse (binnen) zaten te drinken. Je kon daar wel goed eten voor weinig geld. • In het gebied is alles heel betaalbaar maar de tarieven voor het gemeenschappelijke zwembad waren in vergelijking dan weer heel duur. Verder niet een heel bijzonder zwembad. Voor onze tiener dochter en vriendin was er echt niets te doen.

Positief: Bon Nuevo heeft prachtige stranden waar je niet handdoek aan handdoek ligt, dat is wel bijzonder prettig. Er zijn ook wat gezellige eettentjes om te lunchen of dineren, zeer betaalbaar en zeker niet te druk. Mazzaron (baai) was een gezellige plek om ’s avonds naar toe te gaan, veel winkeltjes en eettentjes. De omgeving (landschap) is verder nogal dor en kaal. Wij vonden het leuk hier eens te zijn geweest maar gaan niet meer terug naar dit gebied.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Voor als je rust wilt

C. Vermeulen
1-8-2016
  • Onderkomen7
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7
  • Activiteiten3

Country club ligt erg afgelegen, alles moet met de auto. Vakantiewoning was netjes maar wat karig ingericht (weinig bestek, piepkleine buitentafel) en de bedden waren niet heel comfortabel. Zwembad was heerlijk. We vonden de omgeving erg weids en ook bergachtig maar verder weinig vertier. Al met al een plek waar we niet nogmaals heen zullen gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige plek

Jeanette
25-6-2016
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Country club voor als je rust en een beetje luxe wil. Ideaal.

Mooi rustig park met mooie huizen

Kattie
4-1-2016
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Prachtig resort, zeer rustig met allerlei soorten en maten van huizen. Sommige met zwembad. Vele huizen worden permanent bewoond met pensionado's. Een gemeenschappelijke ruimte waar je wat kan eten en drinken. Geen plek voor vertierzoekers want er is niets te doen. Ook geen winkel aanwezig, dus je moet er altijd op uit met de auto om boodschappen te doen. Ligt wel afgelegen. Niets te doen voor kinderen en of jongeren. Geen speeltuintje, niks. Op enkele minuten rijden is een ander soortgelijk resort, groter en drukker met supermarkt en cafe's en restaurantjes, vooral bevolkt door engelsen. Omgeving is niet echt mooi te noemen. Dorre grond, kale bergen. Maar wel verzekerd van mooi weer, 21 graad in december! Echt overwinteringsplek. Op korte rijafstand kleine dorpjes aan de kust. Allemaal goed verzorgd en voor weinig geld kan je daar eten en drinken in een van de vele restaurantjes. Ons gehuurde huis bestond uit mooi terras, kamer met goed geoutilleerde keuken en twee ruime slaapkamers. En airco met verwarming voor de koude avonden. Keurig netjes allemaal.

Gereisd Met vrienden in december 2015

Heerlijke plek

C. Bokhorst
1-5-2015
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

We hadden een heerlijke woning geboekt via verhuurder. De woning was compleet ingericht, had gratis internet en tv nederlandse zenders en er was een Heerijk Prive zwembad met vrij uitzicht over de bergachtige omgeving. Vanaf het terras kon je hier s'avonds heerlijk van genieten onder het genot van een hapje en een drankje. In Mazarron is van alles te beleven en kan je heerlijk eten voor weinig geld. Er zijn diverse stranden waaronder vele kleine baaitjes waar je helemaal alleen bent. Wij komen hier zeker vaker.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Country Club De Mazarron in Mazarrón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Country Club De Mazarron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.