Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Casa Valentina

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Valentina voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Casa Valentina in het Nederlands

In 1 woord Fantastisch

Sandra en Eric
3-6-2015

Wij hebben er een heerlijke week doorgebracht. Henry en Min (de eigenaars) zijn ontzettend gezellige leuke gastvrije mensen. De B&B was erg goed en schoon. Eten is uitstekend, kamer schoon en ruim. Tuin en zwembad erg mooi en heerlijk om te zitten. Wij zijn van hier uit diverse dagjes weggeweest o.a. naar Puerto Mazarron en Cartagena. Ook de mijnen zijn een bezoekje waard. De kleine baaitjes op 10 min. zijn een lust voor het oog en heerlijk om te zijn en te zwemmen.

Gereisd Met partner in mei 2015

Gastvrijheid in optima forma

Yvonne
1-5-2015

De omgeving is wat mistroostig met vervallen kassen, maar eenmaal bij Casa Valentina waan je jezelf in een andere wereld. De tuin is zodanig gelegen dat het uitzicht formidabel is, de B&B is zeer schoon en goed onderhouden, kamers comfortabel en van alle gemakken voorzien (koelkastje, water/thee/koffie onbeperkt) en last but not least de niet te evenaren gastvrijheid van Min en Henry. Naar wens continentaal of Engels ontbijt en indien gewenst 's avonds nog genieten van een heerlijke maaltijd voor 10 euro waarbij naar behoefte een wijntje wordt geschonken. Min en Henry zorgen dat je je vanaf binnenkomst thuis voelt en zelfs bij vertrek krijg je een hug en cookies van Min. Kortom, B&B zoals het bedoeld is.

Gereisd Met partner in april 2015

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Valentina in Mazarrón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Valentina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.