Vakantiehuis Casa Tejón

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

1 review over Vakantiehuis Casa Tejón

• 9Brigitte06-09-2008

geweldig huis op geweldige lokatie: aanrader

Fantastisch luxe huis, goed en sfeervol ingericht, goed uitgerust. Airco en groot eigen zwembad, meerdere terrassen, werkelijk schitterend zeer weids uitzicht, het huis ligt mooi hoog. Goede bedden, fijne badkamers en mooie keuken. Voor mensen met kleine kinderen wel oppassen ivm. zwembad in eigen tuin. Voor kinderen die kunnen zwemmen geweldig. Mazarron Country Club vinden wij erg mooi en sfeervol. Wel auto nodig vinden wij. Meerdere mooie stranden op ong.10 min. rijden en veel verschillends te zien en doen in omgeving. Wij gaan beslist weer terug. Puerto de Mazarron is erg gezellig met leuke restaurantjes, winkeltjes, promenade en jachthaven. Een echte aanrader, wij vinden het hier werkelijk geweldig.

Gereisd met vrienden in september 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Tejón voor je op een rij gezet:

0 tips over Vakantiehuis Casa Tejón

0 vragen over Vakantiehuis Casa Tejón

Vakantiehuis info

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres10 km from Camposol Golf Course 30870(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website