Vakantiehuis
9,2

5 reviews over Vakantiehuis Casa Barnabas in het Nederlands

Prachtig vakantiehuis met veel voorzieningen

prinsjf
5-11-2014

Casa Barnabas is een prachtig ruim huis met alle voorzieningen die je maar kan wensen; een zwembad, Jacuzzi een prachtige bar met buitenhaard en barbecue. Om het huis is flink wat ruimte en de keuken is ruim en van alle gemakken voorzien. De bedden sliepen overigens heerlijk, niets beter dan op vakantie uitgeslapen wakker worden op een goed bed.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Luxueus genieten met een grote groep!

Jaap
3-11-2014

Met een groep van 12 vrienden een lang weekend naar deze accomodatie geweest. Het is een heerlijk ruim en comfortabel huis dat van alle gemakken is voorzien. We hebben veel tijd doorgebracht in- en om het zwembad en in de jacuzzi. Ook de bar bij het zwembad bleek een gezellige hangout. Voor de transfer van- en naar het vliegveld (dat op een uur rijden ligt) hebben we gebruik gemaakt van de shuttle-service van de beheerder. Geen gezoek en je krijgt direct informatie en tips over de omgeving. De locatie van het huis is prima! op loopafstand een supermarkt en diverse horecagelegenheden en de rit naar het strand kost je een kwartiertje.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Fantastische plek !

de Wit
4-10-2014

Perfect ruim vakantiehuis van alle gemakken voorzien. We hebben gebruik gemaakt van de transferservice waarbij de Nederlandse beheerder ons heeft opgehaald vanaf de luchthaven van Alicante. Dit is ideaal. Er is veel privacy rondom het huis. We hebben veel gebruik gemaakt van de Jacuzzi, het zwembad en buitenbar. Voor mij een dikke 10 !

Gereisd Met vrienden in september 2014

een prima vakantiehuis

Dikkema
2-10-2014

Samen met vrienden hier een lang weekend verbleven. Groot huis met veel ruimte. Het zwembad en de jacuzzi waren fantastisch. De serre en de bar maakten het compleet af.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super weekend

Erik-Jan Meeske
2-10-2014

Met een grote groep hebben we een lang weekend dit huis geboekt. De accomodatie heeft onze verwachting overtroffen, mooi, groot, en erg schoon. We hebben genoten van het zwembad en de jacuzzi. Een mooie omgeving en de zee dichtbij. Een echte aanrader. Meer dan tevreden.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Barnabas in Mazarrón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Barnabas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.