Villa

2008

een heerlijk vakantiehuis

Martin
23-7-2008

in een rustige resort, golf ontbreekt nog en om te gaan winkelen moet je wel verplaatsen. Heel geriefelijk huis (alleen een microgolfoven ontbreekt)en een verzorgd en net zwembad. Minpunt is de elektriciteit die met een generator wordt opgewekt en af en toe voor een tijdje uitvalt. Voor wie van rust en de natuur houdt een + waard

Gereisd Met partner in juli 2008

Villa info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Capricho Corona in Mazarrón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Capricho Corona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.