Vakantiehuis

2007

De Antojo 1 is geschikt voor 6 personen en heeft 2 en is

silvia
20-8-2007

De Antojo 1 is geschikt voor 6 personen en heeft 2 badkamers, en is daarmee wat groter dan de gewone Antojo. Het is een mooie en practische Casa. De woningen staan op het resort Mazarron Country Club. De woningen zijn allemaal particulier eigendom en worden gelukkig vaak ook verhuurd door de eigenaar zelf. Het is gelegen aan de Costa Calida, een mooi deel van Spanje waar hoofdzakelijk laagbouw is, met bergen, stranden, (van zand en steen) maar ook natuurgebieden zoals de Sierra de Espuna zijn prachtig. Het is er nog niet heel erg touristisch is. U rijdt vanaf het vliegveld Alicante in 1 uur naar Mazarron. Auto noodzakelijk en vrij goedkoop te huren op het vliegveld. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Antojo I

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antojo I in Mazarrón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antojo I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.