Mazarrón

Reviews over Mazarrón

Mazarrón

Casa
    29-5-2013

Mazarrón is geen uitgaansbestemming. De omgeving en sfeer zijn prachtig, in Mazarrón vind je geen hoogbouw en de uitzichten zijn fantastisch. Ook stranden zijn rustig en schoon. Overal hangt nog de echte Spaanse sfeer, dit komt omdat dit gebied nog weinig ontdekt is door toeristen.

Gereisd Anders in januari 2013

Nog een écht stukje Spanje

Huiseigenaar Mazarrón Country Club
    5-4-2013

Mazarrón is een mooie badplaats die nog niet is ontdekt door veel toeristen. Prijzen zijn relatief laag (u kunt 's middags een 3 gangen menu krijgen voor zo'n €10,- pp) en van hoogbouw is absoluut geen sprake. Plaatsje Puerto de Mazarrón bevat zowel gezellige café's als hippe bars voor de jeugd. Ook Spaanse tapas met een caña (tapbiertje) kunt u krijgen voor zo'n €1,-. Een stukje Spanje waar u echt nog Spanjaarden tegen komt en niet alleen buitenlanders. Er wordt redelijk Engels gesproken (niet minder dan in een gemiddelde Spaans gebied).

Gereisd Anders in augustus 2012

Rustige omgeving

R&J Zoetermeer
    24-7-2012

Een rustige omgeving met weinig uitstraling. De stranden zijn sober in vergelijking met andere stranden in Spanje. De sfeer straalt dan ook rust uit.Een kleine boulevard in Pte de Mazarron en kleine haven.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch plek

Arwin en Jolanda de Boer
    30-6-2012

Mazzaron is nog niet echt toeristisch, maar je merkt wel dat het in opkomst. Wij hebben er niet veel waarde aangehecht aangezien we veel tijd in onze villa hebben doorgebracht ivm de jonge kinderen die we hebben. Maar hou je van wat rust en mooi natuurgebied om je heen is het zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs!

Jacqueline
    31-5-2012

Mazarron zelf heeft niet echt iets te bieden, even doorrrijden en het verderop gelegen Puerto de Mazarron is waar je moet zijn voor restaurants, winkels, supermarkten, museum, stranden, haventjes, enz. Vandaar dat onze beoordelingscijfers op de omgeving van Mazarron gebaseerd zijn. Van het uitgaansleven zijn we niet op de hoogte. Wel barretjes, grote disco e.d. gezien. De nieuwe jachthaven ziet er helaas al wat smoezelig uit, ach ja het is (nog?) geen mondaine plaats.Gezellig en prettig is het er desalniettemin.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mazarrón scoort een 9,5 uit 10, op basis van 37 reviews