Appartement Senator Mar Menor Golf & Spa Resort

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Senator Mar Menor Golf & Spa Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Senator Mar Menor Golf & Spa Resort in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Veel Zweden veel verkeerslawaai

heer Gaarlandt
8-11-2012

Zijn na enige dagen verhuisd van block 2 naar block 1 vanwege het verkeerslawaai

Zeer tevreden verder

Zweden kunnen drinken en luidruchtig zijn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Senator Mar Menor Golf & Spa Resort in Los Alcazares, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Senator Mar Menor Golf & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Senator Mar Menor Golf & Spa Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.